Rekeningrijden kostte 260 miljoen gulden

zut

MF veteraan
11 jun 2001
2.160
0
Achterhoek
Netelenbos heeft geen geld om de vangrails aan te passen (zie Antwoord op kamervragen over vangrails ). Maar ze heeft gvd 260 miljoen aan het rekeningrijden uitgegeven. Is geld dus echt belangrijker dan het leven van een motorrijder? :( |(

Rekeningrijden kostte 260 miljoen gulden
Rekeningrijden, het omstreden systeem om files te bestijden dat niet wordt uitgevoerd, heeft de Nederlandse Staat tennminste 260 miljoen gulden gekost.

De kosten voor alleen dit jaar bedroegen al maar liefst 56 miljoen. Het grootste deel van die kosten (43 miljoen) neemt de Belastingdienst voor zijn rekening. Een half jaar geleden taxeerde Netelenbos de financiële schade nog op 200 miljoen.
 
Mja, \'k ben dan Belg, maar ik krijg toch telkens weer een bang hartje als\'k die van jullie weer zo\'n stomme stoot zie uithalen of achterlijk idee hoor opperen.
Hopelijk laat ons ministertje zich niet beïnvloeden door die heks van jullie ;(
 
Ze had natuurlijk het idee dat dat geld wordt terugverdiend. Nu dat niet doorgaat is dat natuurlijk erg jammer voor haar. Als er dus geen geld terug komt doet ze het liever niet.

Dus als we met z\'n allen afspreken dat wanneer we tegen een nieuwe vangrail belanden en het overleven een geeltje betalen. Zo werken we beide aan een betere veiligheid voor de motorrijders ;)

Toch heb ik een idee dat dit niet zal lukken.

P.S> Netelenbos :j :j :j
 
260:16= fl 12.5 gulden, of 7 euro per persoon. Gaat wel van onze belastingcenten af !!!!
Ik vind wel dat we van Tineke een keertje gratis mogen gaan tanken ofzo.
Tineke eruit !!!, ze heeft echt een IQ van Woudenberg, opzouten
 
Misschien denkt Tineke dat we het onderhand wel gewend zijn dat ze onze belasting centen over de balk smijt, maar dat zal NOOIT wennen :( . Tineke moet idd maar eens rap opzouten :j

Misschien dat er dan een motorfreak haar plaats in kan nemen? :]
 
Misschien denkt Tineke dat we het onderhand wel gewend zijn dat ze onze belasting centen over de balk smijt, maar dat zal NOOIT wennen :( . Tineke moet idd maar eens rap opzouten :j

Misschien dat er dan een motorfreak haar plaats in kan nemen? :]
Oproepje aan iemand van hier ?
 
Wij Nederlanders moeten niet zeiken maar gewoon die 260 miljoen gulden dokken.....zucht.....wanneer staat er iemand op die hier een einde aan maakt en eens echt aan de gewone burger denkt.

In Frankrijk leggen ze alles plat als een pak brood een kwartje duurder word,moet hiet toch ook kunnen.
 
260:16= fl 12.5 gulden, of 7 euro per persoon.

Lekker boeien die 12.50, maak ik me echt niet druk over. Moet je het eens vergelijken met wat die kilometerheffing gaat kosten! :( Gaat de wegenbelasting geloof ik naar beneden ter compensatie |( . Daar schieten we lekker mee op.
 
Wij Nederlanders moeten niet zeiken maar gewoon die 260 miljoen gulden dokken.....zucht.....wanneer staat er iemand op die hier een einde aan maakt en eens echt aan de gewone burger denkt.

In Frankrijk leggen ze alles plat als een pak brood een kwartje duurder word,moet hiet toch ook kunnen.

Ik doe al jaren mn best in mn eentje...al krijg ik constant te horen dat ik in mn eentje nix kan bereiken...maar ja..je moet ergens beginnen, en als iedereen denkt dattie zelf nooit kan bereiken zal er nooit wat gebeuren...
 
Netelenbos heeft geen geld om de vangrails aan te passen (zie Antwoord op kamervragen over vangrails ). Maar ze heeft gvd 260 miljoen aan het rekeningrijden uitgegeven. Is geld dus echt belangrijker dan het leven van een motorrijder? :( |(

Rekeningrijden kostte 260 miljoen gulden
Rekeningrijden, het omstreden systeem om files te bestijden dat niet wordt uitgevoerd, heeft de Nederlandse Staat tennminste 260 miljoen gulden gekost.

De kosten voor alleen dit jaar bedroegen al maar liefst 56 miljoen. Het grootste deel van die kosten (43 miljoen) neemt de Belastingdienst voor zijn rekening. Een half jaar geleden taxeerde Netelenbos de financiële schade nog op 200 miljoen.

Hebben jullie gisteren dan het programma van Bo van Erven Dorens gezien...?Elke avond om half zeven op RTL 4.
Daar was de tuftufclub te zien die even vertelde dat de flitspalen een slordige 650 miljoen floreinen per jaar opleveren.
Daar kunnen ze heel wat kilometers vangrails van zetten.
 
Daar was de tuftufclub te zien die even vertelde dat de flitspalen een slordige 650 miljoen floreinen per jaar opleveren.
Daar kunnen ze heel wat kilometers vangrails van zetten.

Hiervoor kunnen ze ook een leuk circuitje voor algemeen gebruik aanleggen, mogen ze notoire snelheidsovertreders daar een cursus beheersing laten volgen! :9 (Behalve die L*L van een Woudenberg |( :(
 
Dat RTL programma heb ik gezien ja, goeie zaak dat Frank Jacobs van de TTC steeds meer bekend raakt en in het nieuws komt, teken dat er nogal een onvrede heerst onder auto en motorrijdend Nederland. Wordt zwaar tijd voor verandering. |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan