bikerbertus
MF veteraan
- 9 jun 2007
- 16.264
- 10.122
Ik overweeg trouwens om van ellende maar over te stappen op E10 maar dan wel met toevoeging van Putoline E10 Fuel Fighter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Daar gaat de ethanol niet van weg, en is het goedkoper als premium tanken?Ik overweeg trouwens om van ellende maar over te stappen op E10 maar dan wel met toevoeging van Putoline E10 Fuel Fighter
Het zou het onschadelijk(er) maken maar ik weet ook niet in hoeverre precies.Daar gaat de ethanol niet van weg, en is het goedkoper als premium tanken?
Ik geef aan dat rekeningrijden geen nieuw idee is. De teruglopende inkomsten uit accijns zijn wel een argument om het idee weer van stal te halen.Is niet echt een reactie op wat ik aankaartte (accijns).
Zo bedoelde ik het ook.Ik geef aan dat rekeningrijden geen nieuw idee is. De teruglopende inkomsten uit accijns zijn wel een argument om het idee weer van stal te halen.
Ze gooien van overheidswege zooi (ethanol) bij de benzine.Ik overweeg trouwens om van ellende maar over te stappen op E10 maar dan wel met toevoeging van Putoline E10 Fuel Fighter
Briljante vondst van deze duur betaalde NS baas om een operationeel probleem bij zijn NS zo op te lossen.Het alternatief openbaar vervoer lijkt in elk geval ook geen optie om te ontsnappen aan het rekeningrijden:
‘NS-baas Koolmees wil treinkaartje in de spits tientallen procenten duurder maken’
Als het aan zijn partijgenoten ligtDie laten we ook het fileprobleem oplossen. Eitje.
Benzine 5 euro per liter. Tarief rekeningrijden 2 euro per km.
Tadaah; en toen was het rustig.
Per nu (check op brandstof-site) bij de BP waar ik geregeld tank.De prijs van 98 is sinds de invoer van E10 elke maand hoger en hoger geworden.
Verschil is nu soms bijna €0,40, waar het voorheen maar een paar cnt scheelde.
Helemaal nergens lees ik dat de NS die oplossing al lang aanbiedt. Voor €5,10 per maand heb je 40% korting buiten de spits. Ervaren treinreizigers weten dit heus wel, dus diegenen die nu in de spits reizen nemen dat veel duurdere tarief voor lief. En in veel gevallen omdat de werkgever het volledige tarief betaald.Briljante vondst van deze duur betaalde NS baas om een operationeel probleem bij zijn NS zo op te lossen.
Chapeau hoor!
Voor slechtere benzine een lagere prijs vragen, zo kan je het ook zien.De prijs van 98 is sinds de invoer van E10 elke maand hoger en hoger geworden. Verschil is nu soms bijna €0,40, waar het voorheen maar een paar cnt scheelde.
Maarja lekker cashen voor de oliegiganten. Eerst de goede benzine slechter maken via wetgeving en dan de prijs van de enige goede benzine meer en meer verhogen onder het excuus 'maar je kan toch kiezen'
Nog een E10 geleuter draadjePer nu (check op brandstof-site) bij de BP waar ik geregeld tank.
E-10 bagger €1.90-9 en Ultimate €2.08-7
Dat is 18ct en dus ca 10% duurder.
Maar liever iets meer betalen aan de pomp, dan motor-reparatie.
Zelfs als ik de ultrasoon-carb-reiniging zelf doe, zijn die paar centen meer, mij al die onnodige sores wel waard.