Rekeningrijden ook voor motoren?

Ik overweeg trouwens om van ellende maar over te stappen op E10 maar dan wel met toevoeging van Putoline E10 Fuel Fighter
 
Ik overweeg trouwens om van ellende maar over te stappen op E10 maar dan wel met toevoeging van Putoline E10 Fuel Fighter
Ze gooien van overheidswege zooi (ethanol) bij de benzine.
Ga jij er nog meer zooi bijgooien om dat (vermeend?) te neutraliseren.
Kort gezegd: Dan heb je 2x ongewenste troep in de benzine.

Gewoon altijd 100% benzine in de tank gooien. (Vpower-Ultimate-Supreme)
Mijn ervaring is dat je geen last meer hebt van brandstofstoring.

1x wel storing en je moet wel zeer veel E10 voordeel hebben 'verdiend' voor de reiniging en/of reparatie.
Ik begin er niet meer aan.
Sinds ik benzine tank, nooit meer storing gehad. Zelfs sluimerende storingen zijn er door opgelost.
 
De prijs van 98 is sinds de invoer van E10 elke maand hoger en hoger geworden. Verschil is nu soms bijna €0,40, waar het voorheen maar een paar cnt scheelde.

Maarja lekker cashen voor de oliegiganten. Eerst de goede benzine slechter maken via wetgeving en dan de prijs van de enige goede benzine meer en meer verhogen onder het excuus 'maar je kan toch kiezen'
 
Die laten we ook het fileprobleem oplossen. Eitje.

Benzine 5 euro per liter. Tarief rekeningrijden 2 euro per km.

Tadaah; en toen was het rustig.
 
De prijs van 98 is sinds de invoer van E10 elke maand hoger en hoger geworden.
Verschil is nu soms bijna €0,40, waar het voorheen maar een paar cnt scheelde.
Per nu (check op brandstof-site) bij de BP waar ik geregeld tank.
E-10 bagger €1.90-9 en Ultimate €2.08-7
Dat is 18ct en dus ca 10% duurder.

Maar liever iets meer betalen aan de pomp, dan motor-reparatie.
Zelfs als ik de ultrasoon-carb-reiniging zelf doe, zijn die paar centen meer, mij al die onnodige sores wel waard.
 
Briljante vondst van deze duur betaalde NS baas om een operationeel probleem bij zijn NS zo op te lossen.
Chapeau hoor!
Helemaal nergens lees ik dat de NS die oplossing al lang aanbiedt. Voor €5,10 per maand heb je 40% korting buiten de spits. Ervaren treinreizigers weten dit heus wel, dus diegenen die nu in de spits reizen nemen dat veel duurdere tarief voor lief. En in veel gevallen omdat de werkgever het volledige tarief betaald.

Bij mij op het werk krijgt iedereen die met het OV reist dit volledig vergoed sinds dit jaar. Collega's probeerden vroeger nog wel om 10.00 op het werk te komen zodat ze met korting konden reizen. Maar die zitten nu ook in de spits in de trein, want het maakt hen niet meer uit qua kosten.

Bovendien krijgt mijn werkgever op alle tijdstippen 20% korting op de treinreizen, dus die heeft ook geen enkele reden om de werknemers te stimuleren buiten de spits te rijden.

Dus begin eens die 20% korting weg te halen op die zakelijke contracten in de spits.
 
De prijs van 98 is sinds de invoer van E10 elke maand hoger en hoger geworden. Verschil is nu soms bijna €0,40, waar het voorheen maar een paar cnt scheelde.

Maarja lekker cashen voor de oliegiganten. Eerst de goede benzine slechter maken via wetgeving en dan de prijs van de enige goede benzine meer en meer verhogen onder het excuus 'maar je kan toch kiezen'
Voor slechtere benzine een lagere prijs vragen, zo kan je het ook zien.
Op E10 zit EU subsidie, op '98 niet en de productie is een stuk duurder dan 3 jaar geleden.
Ik ben overigens nog geen bordje tegengekomen waar op staat 'je kan toch kiezen', de oliemaatschappijen zitten niet in het kabinet hoor. De laatst genoemden verdienen het meeste aan een liter peut, daar over klagen is logischer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan