Rekeningrijden ook voor motoren?

Ik voel mij niet meer thuis in 'eigen' land sinds ongeveer 50% vd bevolking opnieuw gestemd heeft op iemand die geen probleem maakt om te liegen en idd dingen vergeet als het hem uitkomt.
Heel eng als iemand zo in zijn eigen bubbel kan zitten wat dus schijnbaar ook geld voor 50% vd mensen die ik op straat zie.
niet fijn.
en denk je dat dit gaat veranderen??
Als je naar het stemgedrag kijkt is 40 % links georienteerd, 40% rechtsgeorienteerd, vertel maar wat de alternatieven waren , nu lijkt het er op dat we nog meer splinterpartijen gaan krijgen, dus regeren zal NOG moeilijker worden
 
Dat is als alles goed gaat,wat het meestal niet doet,dus 200%,300% zou me niks verbazen,overigens heeft
men bij het vorige rekeningrijden project motoren uitgesloten,maar we moesten dan wel meer wegenbelasting
gaan betalen,dat had men alvast gedaan,afijn het hele project werd weer afgeblazen,en natuurlijk bleef de wegenbelasting voor motoren gewoon extra verhoogd,geen hond die er over geklaagd heeft|(het zijn gewoon een stelletje oplichters daar in Den Haag,en rekenen
alleen in hun voordeel,kwartje van Kok zit ik ook nog op te wachten🥴
Precies dat, wij rijden met die verhoging van toen al rekening, en betalen meer houderschapbelasting dan een lichte auto. En dat terwijl motoren een deel van de oplossing zijn ipv het probleem. Ik hoop dat iedereen zich die verhoging herinnert als ze dat grapje dubbel willen uitvoeren
 
Precies dat, wij rijden met die verhoging van toen al rekening, en betalen meer houderschapbelasting dan een lichte auto. En dat terwijl motoren een deel van de oplossing zijn ipv het probleem. Ik hoop dat iedereen zich die verhoging herinnert als ze dat grapje dubbel willen uitvoeren
Je betaalt een 10tje per maand aan wegenbelasting in totaal. Overdrijven is een vak.
 
Misschien wat gaan blokkeren met onze motoren *O*.
Goed plan! Zal ze leren dat stelletje zakkenvullers. Laten we een herrieactie houden. De overheid vindt het vreselijk en alle vrouwen zullen soppen omdat wij tenminste echte kerels zijn. Niet van dat linkse woke tuig. Gatverredamme! Wij zijn tegen GL, het WEF, Mark Rutte en hun moeders!
 
Je betaalt een 10tje per maand aan wegenbelasting in totaal. Overdrijven is een vak.
Nee hoor, gewoon een feit dat rekeningrijden voor motoren al is doorgevoerd, en nooit teruggedraaid. Het is gebaseerd op gewicht, beetje gek dat een motor van 130 kilo meer moet betalen dan een auto die vele malen meer weegt. En het ging om tegengaan van files. 10% van de automobilisten op de motor en er zijn geen files meer. Maar natuurlijk zijn er ergere dingen in de wereld, je hebt helemaal groot gelijk.
 
Goed plan! Zal ze leren dat stelletje zakkenvullers. Laten we een herrieactie houden. De overheid vindt het vreselijk en alle vrouwen zullen soppen omdat wij tenminste echte kerels zijn. Niet van dat linkse woke tuig. Gatverredamme! Wij zijn tegen GL, het WEF, Mark Rutte en hun moeders!
En fuck de dijkbewoners *O*
 
Motorrijders en boeren benne boosB|,we pikken het niet langer,weg met de groene maffia van nep bos boomknuffelaars
en Haagse plucheplakkers8)7})
 
Ze zijn gewoon niet goed wijs,1x een grote vulkaan die afgaat ,komeet inslag of een nieuwe kleine ijstijd en we zijn toch alsnog het haasje.
 
Ik ga de uil even halen :Y.

frisse-blik.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan