Rekeningrijden ook voor motoren?

zzrmario

Rookie
11 jun 2021
6
0
Rekeningrijden zal waarschijnlijk in 2030 worden ingevoerd voor auto's op basis van aantal gereden km's. Gaat dit ook gelden voor motoren?
 
Rekeningrijden zal waarschijnlijk in 2030 worden ingevoerd voor auto's op basis van aantal gereden km's. Gaat dit ook gelden voor motoren?
Ik heb de nieuwsberichten ook allemaal voorbij zien komen en inderdaad nergens expliciet gezien of de motoren dit lot bespaard wordt.
Is er niemand die hier echte zekerheid over kan bieden?
 
goed-verhaal-jij-krijgt-een-ballon.jpg
 
Ach, ze zeggen nu dat 2030 de bedoeling is???
Voordat iedereen er over eens is, gaat 't vele jaren duren.
Als de politiek zover is, moet het ook nog worden gerealiseerd.
Wetende hoe projecten bij de overheid verlopen, gaat 't zeker nog 10jr langer duren.
Oh, vergeet ook niet de kostenoverschrijding voordat 't werkelijk zover is. 100% boven de geraamde kosten kan je nu al verwachten.

Dus effe snel gerekend wordt 't minimaal 2040.
Nou, tegen die tijd maak ik niet meer zo veel km's op de motor. (als ik ze nog maak?)
Meer wrs is dat ik vooral km's doe achter de rollator of in de scootmobiel.
Ze zullen toch niet................................. Hoewel? De bejaarde wordt ook langzamerhand een melkkoe.
 
100% maar?, dat valt nog mee.....
Dat is als alles goed gaat,wat het meestal niet doet,dus 200%,300% zou me niks verbazen,overigens heeft
men bij het vorige rekeningrijden project motoren uitgesloten,maar we moesten dan wel meer wegenbelasting
gaan betalen,dat had men alvast gedaan,afijn het hele project werd weer afgeblazen,en natuurlijk bleef de wegenbelasting voor motoren gewoon extra verhoogd,geen hond die er over geklaagd heeft|(het zijn gewoon een stelletje oplichters daar in Den Haag,en rekenen
alleen in hun voordeel,kwartje van Kok zit ik ook nog op te wachten🥴
 
Dat is als alles goed gaat,wat het meestal niet doet,dus 200%,300% zou me niks verbazen,overigens heeft
men bij het vorige rekeningrijden project motoren uitgesloten,maar we moesten dan wel meer wegenbelasting
gaan betalen,dat had men alvast gedaan,afijn het hele project werd weer afgeblazen,en natuurlijk bleef de wegenbelasting voor motoren gewoon extra verhoogd,geen hond die er over geklaagd heeft|(het zijn gewoon een stelletje oplichters daar in Den Haag,en rekenen
alleen in hun voordeel,kwartje van Kok zit ik ook nog op te wachten🥴
't was ook cynisch bedoeld :+
 
Laatst bewerkt:
mario de pizzabakker is niet meer terug geweest sinds zijn 1e bericht.
slotje dan maar ?
en een foto van die liegende pisvlek hoef ik ook niet meer te zien.
 
mario de pizzabakker is niet meer terug geweest sinds zijn 1e bericht.
slotje dan maar ?
en een foto van die liegende pisvlek hoef ik ook niet meer te zien.
Wie wel,maar op 1 of andere manier is hij net ducttape hij blijft maar plakken :+
 
Wie wel,maar op 1 of andere manier is hij net ducttape hij blijft maar plakken :+
Ik voel mij niet meer thuis in 'eigen' land sinds ongeveer 50% vd bevolking opnieuw gestemd heeft op iemand die geen probleem maakt om te liegen en idd dingen vergeet als het hem uitkomt.
Heel eng als iemand zo in zijn eigen bubbel kan zitten wat dus schijnbaar ook geld voor 50% vd mensen die ik op straat zie.
niet fijn.
 
Ik voel mij niet meer thuis in 'eigen' land sinds ongeveer 50% vd bevolking opnieuw gestemd heeft op iemand die geen probleem maakt om te liegen en idd dingen vergeet als het hem uitkomt.
Heel eng als iemand zo in zijn eigen bubbel kan zitten wat dus schijnbaar ook geld voor 50% vd mensen die ik op straat zie.
niet fijn.
Ik lig er niet (meer) wakker van. Voordeel van ouder worden: gewoon mijn eigen ding doen, en niet te druk maken over allerlei zaken (waar ik toch geen invloed op heb).
 
Ik voel mij niet meer thuis in 'eigen' land sinds ongeveer 50% vd bevolking opnieuw gestemd heeft op iemand die geen probleem maakt om te liegen en idd dingen vergeet als het hem uitkomt.
Heel eng als iemand zo in zijn eigen bubbel kan zitten wat dus schijnbaar ook geld voor 50% vd mensen die ik op straat zie.
niet fijn.


Gauw op zoek gaan naar een land waar het beter is zou ik zeggen.
Klagen kunnen we allemaal fantastisch maar vergeten dat het bijna nergens anders op de wereld beter gaat kunnen we nog beter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan