In het artikel van Nu.nl kun je lezen hoe we straks genaaid worden!
daar staat in dat de heffing de files niet oplost maar meer geld binnenhaald, een belofte het geld meer in het wegennet te investeren is dan wel meegenomen maar ik vind dat het nu te weinig is in verhouding van wat we aan accijns,BPM en houderschapsbelasting.
Verder wordt het wel een dure grap om op je werk te komen, voor mij komt dat neer op zo'n 50 euro/ maand voor een ww afstand van 10Km.
Het loont dan erg om de KORTSTE route te nemen! weet je wat dat voor gevolgen heeft?
sluiverkeer, verstoppingen op lokale wegen en uiteindelijk allerlei wegafsluitingen.
Ik vind de kilometerheffing een heeeel slecht idee.
het begint al met allerlei moeilijk gedoe met electrinsche kastjes
privacy is in het geding
verstopping op lokale wegen (men probeert op aantal km te besparen en Tom tom helpt daar goed bij)
Uiteindelijk zal de weggebruiker net zo lang onderweg zijn of nog langer
neem van mij aan dat het hele gebeuren een groot fiasco wordt!
daar staat in dat de heffing de files niet oplost maar meer geld binnenhaald, een belofte het geld meer in het wegennet te investeren is dan wel meegenomen maar ik vind dat het nu te weinig is in verhouding van wat we aan accijns,BPM en houderschapsbelasting.
Verder wordt het wel een dure grap om op je werk te komen, voor mij komt dat neer op zo'n 50 euro/ maand voor een ww afstand van 10Km.
Het loont dan erg om de KORTSTE route te nemen! weet je wat dat voor gevolgen heeft?
sluiverkeer, verstoppingen op lokale wegen en uiteindelijk allerlei wegafsluitingen.
Ik vind de kilometerheffing een heeeel slecht idee.
het begint al met allerlei moeilijk gedoe met electrinsche kastjes
privacy is in het geding
verstopping op lokale wegen (men probeert op aantal km te besparen en Tom tom helpt daar goed bij)
Uiteindelijk zal de weggebruiker net zo lang onderweg zijn of nog langer
neem van mij aan dat het hele gebeuren een groot fiasco wordt!