Release van de GoPro HD Hero 3 Black Motor Edition

APH3X2N

Die hard MF'er
20 okt 2011
821
0
Hallo,

Heeft iemand een idee of weet iemand waar ik iets kan vinden wat betreft de release datum van de GoPro HD Hero 3 Black Motor Edition?

Er is geen website die aangeeft wanneer het ding beschikbaar is :P

Waarom moeten die Amerikanen ook altijd wachten met dit soort dingen, waarom gooien ze dat spul niet gewoon al onze kant op?...

:D
 
geen idee van de datum, maar waarin verschilt de motor met de outdoor? is het de moeite van het wachten dan waard?
 
De camera is hetzelfde alleen de accessoires zijn anders. Bij de motorsport wordt bijv. De suctioncup meegeleverd en diebis verdomd handig op de motor.
 
Laatst bewerkt:
De camera is hetzelfde alleen de accessoires zijn anders. Bij de motorsport wordt bijv. De suctioncup meegeleverd en diebis verdomd handig op de motor.

Wat deze kerel zegt inderdaad, als je ermee gaat surfen dan koop je ook liever de surf editie... puur vanwege de montage delen.

Ik ga er al veel geld aan uitgeven (en dat is prima) maar het zou fijn zijn als er dan gelijk een set montage delen bij zit die ik ook daadwerkelijk veel ga gebruiken.
 
Wist niet dat de 3 ook met verschillende doelgroep-benamingen geleverd ging worden? Ik dacht dat je alleen white, silver en black edition had...
 
Hij is zwart en er staat motor in de naam :Y

Daarom wou ik in mijn eerste motor jaar voor de blackbird gaan... dus ik test rijden... eerste bocht... zwaarrrrr... nope! not ready yet :P

Blackbird is nog steeds iets wat ik graag zou willen hebben :9~
 
Daarom wou ik in mijn eerste motor jaar voor de blackbird gaan... dus ik test rijden... eerste bocht... zwaarrrrr... nope! not ready yet :P

Blackbird is nog steeds iets wat ik graag zou willen hebben :9~~
Doen, en dan hyperpro verenset voor en achter laten plaatsen als dat er nog niet op zit. Stuurt meteen heel anders :P
 
We zullen zien, zal vast wel iemand zo slim zijn geweest deze te importeren :9

Voor hem/haar een gat in de markt, voor mij een koop :P

Toch wil ik me wel graag aan de vaste en herkende shops houden wat dit betreft. Het blijft toch een nieuw product met de mogelijke kuren van dien...
 
Maar niemand een idee waar release dates te lezen zijn?
 
Net even Foka gebeld (kon het niet laten...) komt er een beetje op neer dat ze geen idee hebben wat betreft de speciale edities.

Ze ervaren uberhaubt een hoop overmacht wat betreft de vraag/levering van de GoPro Black edition... dus uberhaubt snel leveren is een probleem
 
Gewoon een copy/paste van de hero 2 dus. Leek me al sterk dat ze 9 versies gaan uitbrengen, iedere cameravariant met ook nog eens 3 uitrustingen.

Bovendien zitten helmmounts er gewoon bij, zuignap weet ik niet, maar kost 15€ los ofzo
 
Laatst bewerkt:
Als ik jullie was zou ik de spec. Maar eens vergelijken dan weet je waarom je beter een zwarte kunt nemen
Meer mp 12 000000
De censor is sneller
Er zit een ab bij
Meer beelden per seconden
En er zijn meer verschillen
Ondertussen al gewoon te koop
 
Laatst bewerkt:
Ik zou niet voor de gopro 3 gaan. Te veel bugs nog, hun product was nog niet af toen ie gereleased werd. Batterij die na 5 min opeens ledg is, hij blijft meer dan niet vastzitten, opeens uitschakelen tijdens het opnemen, etc. Als hij opneemt doet hij dat als geen ander maar als je iets wilt filmen gebeurt dat maar één keer en dan wil je dat je camera 100% betrouwbaar is, en dat is nu zeker niet het geval.
 
Eigen ervaring of gewoon gelezen? Als je gaat zoeken vindt je namelijk met elke camera problemen.
 
Ik denk dat jij dezelfde reviewe gelezen heb als ik
Maar die dateerd van nov 2012
Dat de accu het maar 5 min. Deed had hij een uitleg voor namelijk dat hij hem via de laptop had geladen daarna heeft hij hem via het stroom geladen en kon hij 11/2
Uur filmen
En er waren na de test al verschillende firmware updates gekomen,dus ik denk dat het nu wel mee zal vallen dat hij het niet goed doet,als je ook al ziet dat deze camera ook veel gebruikt word bij tv opnames

Maar trek je eigen conclusie en lees verschillende priviewes
 
Terug
Bovenaan Onderaan