Rem Gsx 750 es

truusjetrap

als alles brandt, brandt water ook
16 nov 2009
6.018
1.885
Wilp
Weet iemand hoe je het best een stofhoes om de remzuiger en in die bevestegingsrand van de remklauw van een Suzuki Gsx 750 es kan krijgen?
IMG-20220111-WA0008.jpeg
 
Weet iemand hoe je het best een stofhoes om de remzuiger en in die bevestegingsrand van de remklauw van een Suzuki Gsx 750 es kan krijgen?Bekijk bijlage 1714910
dat is toch niet zo moeilijk ,eerst de ring om de zuiger doen ,dan het geheel in de klauw schuiven en
de seal op de rand van de remklauw drukken of er op tikken met een grote dop die precies even groot is
als de seal,wel ff de rand van de klauw goed schoonmaken.
 
Soms zijn die hoezen lastig. Deel met grootste diameter moet dan in een uitsparing vlak buiten de boring vd remcilinder.

Kleine diameter in uitsparing uiteinde remcilinder (die is dan nog t makkelijkste).

Ik weet niet op dit model ook zo zit. Kan friemelen zijn..
 
Soms zijn die hoezen lastig. Deel met grootste diameter moet dan in een uitsparing vlak buiten de boring vd remcilinder.

Kleine diameter in uitsparing uiteinde remcilinder (die is dan nog t makkelijkste).

Ik weet niet op dit model ook zo zit. Kan friemelen zijn..
Wat jij beschrijft zag ik laatst in een filmpje van autodoc, weliswaar een auto remklauw maar zelfde principe, in het filmpje monteerden zij eerst de rubberen balg, en spoten daarna met perslucht door de banjobout aansluiting lucht naar binnen. Zo ging het balgje iets wapperen/opzetten waardoor de groef die in de zuiger moet vallen niet naar binnen geduwd werd terwijl je de zuiger op z'n plek drukt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan