rem/schakel setje

Laffie

MF veteraan
29 mei 2001
1.562
0
Dommelen
Mensen, ik heb jullie hulp nodig.

Ik ben al een hele tijd bezig om een rem/schakel setje te bemachtigen. Ik heb een orrigineel setje te leen gehad en daarvan heb ik een heel stel foto's gemaakt. Die foto's had ik op mijn harde schijf opgeslagen.

Wat is nu het geval...de een of andere onverlaat heeft in ons lab ingebroken en is met mijn PC aan de haal gegaan. Net nu ik iemand gevonden heb die zo'n setje voor mij kan maken.

Ik weet dat ik ook een stel foto's op dit forum heb geplaatst...maar ik kan ze helaas niet vinden.

Wie kan me helpen om die foto's boven water te krijgen....???
 
Zijn het deze? Nou ja de helft er van.

full


Staat in; Mijn nieuw project. Door jouwzelf geopend ergens in 2003.
 
Dagobert, kerel...je bent een schat...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nou nog zien dat ik ze op papier krijg..!!
 
..als je even wacht: op de laatste beurs (Vehikel) kostte een setje 9zelfde, weet het bijn a zeker) 89 euro..geen geld toch / wat kostte het om na te laten maken (als ik zo brutaal mag zijn..)
 
roger.,..ben nog steeds in gebreke gebleven...Ik ga met je afspreken dat ikz e kom brengen op mijn 350 als ie klaar is...dat is nl. denk ik zo...alleen de lamporen nog spuiten en ff wachten op het chroomwerk... :z
 
roger.,..ben nog steeds in gebreke gebleven...Ik ga met je afspreken dat ikz e kom brengen op mijn 350 als ie klaar is...dat is nl. denk ik zo...alleen de lamporen nog spuiten en ff wachten op het chroomwerk... :z


dat is prima !!! misschien ben ik al eerder bij jou geweest dan (wil je je telefoonnummer even naar mij mailen svp ?!) ..is het chroomwerk van je vorkpoten mooi/goed ?? ik laat ze bij goedkeuring van een kritisch oog ook daar doen..mooie prijs namelijk !! en pas daarna heb ik de vorkkapjes nodig..
 
..als je even wacht: op de laatste beurs (Vehikel) kostte een setje 9zelfde, weet het bijn a zeker) 89 euro..geen geld toch / wat kostte het om na te laten maken (als ik zo brutaal mag zijn..)


Roger,

Voordat hij een prijsopgave wilde doen wilde hij eerst graag een afbeelding zien zodat hij enigszinds wist waar we het over hadden.
Maar voor € 89,- zal hij zijn freesbank niet opstarten denk ik..!!wanneer is die beurs weer..?.
 
He laffie, mooi icoontje heb je. :}


Jouw naam stond (op die laverda site) gewoon bij een foto van jouw motor die je 2 jaar geleden of zo hebt ingezonden.

[me]Ik heb ook maar effe een ander icoon genomen.
full
[/me]
 
hij stond wel op de vorige beurs (vehikel) .. met veel borrani wielen, 4 leading- voorremmerij en dus deze setjes... heb er lichtelijk spijt van dat ik ze toen niet gekocht heb (let op: alleen de remschakelgedeeltes..niet de framebevestigingen die je hierboven op de foto ziet !!!!!)
maarr: hij staat er hopelijk weer !













;
 
Mensen, ik heb jullie hulp nodig.

Ik ben al een hele tijd bezig om een rem/schakel setje te bemachtigen. Ik heb een orrigineel setje te leen gehad en daarvan heb ik een heel stel foto's gemaakt. Die foto's had ik op mijn harde schijf opgeslagen.

Wat is nu het geval...de een of andere onverlaat heeft in ons lab ingebroken en is met mijn PC aan de haal gegaan. Net nu ik iemand gevonden heb die zo'n setje voor mij kan maken.

Ik weet dat ik ook een stel foto's op dit forum heb geplaatst...maar ik kan ze helaas niet vinden.

Gijs van dijk in driebergen heeft ook zulke setjes.
Harrie de Jonge in westerlee 059-7424482 te westerlee heeft ze ook.

Wie kan me helpen om die foto's boven water te krijgen....???
 
Terug
Bovenaan Onderaan