Rem/schakelset CBR1000RR 04/05

kc

MF veteraan
20 feb 2004
1.270
13
Te koop voor CBR1000 RR, Lightech rem/schakelset, in goede staat, reverse shift mogelijk.
Prijs € 175,- (mogelijk ook passend voor de 1000RR 06/07

email= kees76 apestaart chello.nl

dsc00912qx6.jpg
 
Laatst bewerkt:
waarom doe je hem weg kees? Kreeg je de sensor er niet aan vast van het achterlicht?
 
Achter remlichtschakelaar kan er inderdaad niet aan vast, maar dat maakte mij niet uit, gebruik achterrem toch nauwelijks..
Reden is dat ze voor mij nog te hoog zitten, ondanks de verstellings mogelijkheden
 
oke, is wel mooi setje. Had je er graag vanaf geholpen.
Moet helaas nog wat doneren aan de blauwe helaas B|
 
wat zijn de hartmaten voor de bevestiging aan het frame.
denk dat ik ongeveer 82mm moet hebben voor mijn vtr sp2 maar misschien past dit setje


zelf een schetsplaat maken :Y

op mijn '91 gsxr heb ik een valter moto set van de zx6rr ''passend'' gemaakt .

waar een wil is .............
full
 
Hoe lang ben jij als ik vragen mag, omdat ze voor jou te hoog zitten?
 
ik ben 1.85, aangezien ik met de originele stepjes ook niet de grond raak wilde ik met verstelbare kijken of ik lager kom om zo mijn knieen wat te ontlasten, helaas is de laagste stand ongeveer net zo hoog als origineel. Dus schiet ik er niet veel mee op. Het reverse shiften gaat wel super licht overigens!
 
Achter remlichtschakelaar kan er inderdaad niet aan vast, maar dat maakte mij niet uit, gebruik achterrem toch nauwelijks..
Reden is dat ze voor mij nog te hoog zitten, ondanks de verstellings mogelijkheden


Waarom draai je de schetsplaten niet om ? Links naar rechts en rechts naar links ?
Natuurlijk enkel de schetsplaten en niet de steunen :)

Dan kun je ze wat lager zetten naar je zin :?
 
Laatst bewerkt:
Heb op zich wel interesse, alleen heb al zoveel de laatste 2 maanden in me fiets gestopt... Dat ik eigenlijk al besloten had om er ff geen geld meer in te steken. Maar na het zien van dit setje, begint het toch wel te jeuken
 
Achter remlichtschakelaar kan er inderdaad niet aan vast, maar dat maakte mij niet uit, gebruik achterrem toch nauwelijks..
Reden is dat ze voor mij nog te hoog zitten, ondanks de verstellings mogelijkheden


je hebt ook banjo's met remlichtschakelaar ipv de originele schakelaar.
 
CBRidder, laat even weten of je mail heb gekregen, volges mij heeft de mailserver van Chello beetje problemen, weet nu niet zeker of je mail heb gekregen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan