Rem schakelset NC24

Status
Niet open voor verdere reacties.

motorfreak

MF veteraan
2 apr 2002
9.663
3
Geersdijk
Hallo, ik ben op zoek naar een rem/schakelset voor een Honda VFR400 Nc24 , hart op hart afstand van de schertsplaten is 80mm , eventueel een passende andere set is ook welkom en mocht iemand losse voetsteuntjes met slijtboutjes inclusief adapters hebben dan heb ik ook intresse, iemand die nog iets heeft liggen :)
Er is nu een Mc-Crane set gemonteerd en deze voetsteunen hebben geen slijtboutjes en in de regen zijn ze glad.
full
 
cool heb ooit yamaha fzr400rr gehad cb1 en vfr750 uit 86 als je die door mekaar mixt heb je het bochtenvretertje van je vrouw,daar maak je in het snelle bochtenwerk de pk monsters helemaal gek mee (eigen ervaring)
 
Klopt helemaal, het punt is dat we regelmatig naar de Nurburgring gaan en de laatste keren was het wat nat en met deze voetsteunen heeft ze minder grip, vandaar dat er andere op moeten :)

full
 
Das inderdaad heel mooi spul en een adaptor frezen is ook geen probleem maar dat maakt het net allemaal kostbaarder en ik probeer eerst iets gelijk passends te vinden maar evengoed bedankt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan