Rem- schakelsetjes aluminium

TL-Rev

MF veteraan
5 jun 2003
1.615
14
Zwijndrecht
3 setjes over van project, waarvan ik er 2 (om het even welke) verkoop. Ik houd 1 van de setjes als reserve of voor toekomstige projecten. De rode set heeft een hart-op-hart afstand van 50mm, de zilveren 65mm en de (donkerder) zilver/grijze 78mm. Heb er zelf in een hebberige bui door al dat glimmende geanodiseerde alu de hoofdprijs voor betaald, maar doe een leuk bod.

remsetjes.JPG
 
Heb er zelf omgerekend 120 euro per set voor betaald incl. verzenden (en een mooie naheffing van de douane). Hier komen ze vandaan: http://narsurin.com/sample2.htm

Eén op een passen gaat het zeker niet kan ik je vertellen.

Voor iets minder dan 120 wil ik er ook nog over nadenken, maar ik wil er niet teveel op verliezen.
 
IK DANK JE ENORM VOOR DEZE SITE (ja, ik ben aan het gillen!!!).

ongeloofelijk mooie sets voor minder dan 90 euro??? dit is een droom, komt zeker omdat ik stoned ben. jongens, hier vragen ze al gaauw 3-400 euro voor hetzelfde!!!
 
IK DANK JE ENORM VOOR DEZE SITE (ja, ik ben aan het gillen!!!).

ongeloofelijk mooie sets voor minder dan 90 euro??? dit is een droom, komt zeker omdat ik stoned ben. jongens, hier vragen ze al gaauw 3-400 euro voor hetzelfde!!!

Totdat de douane je pakje "reserveert" en een naheffing doet op basis van de geschatte waarde...

En de sets die je hier koopt passen één op één, je hebt garantie etc... Niet dat ik mijn eigen spulletjes af wil kraken natuurlijk :P
 
Laatst bewerkt:
Totdat de douane je pakje "reserveert" en een naheffing doet op basis van de geschatte waarde...

En de sets die je hier koopt passen één op één, je hebt garantie etc... Niet dat ik mijn eigen spulletjes af wil kraken natuurlijk :P
ze kunnen geen andere waarde berekenen dat wat er op de bon. evt. laat ik de website zien! dus nog steeds goedkoop. bovendien, als de aansluitmaat goed is, is er geen reden waarom ze niet zouden passen. het is een rem/schakelset, geen motorblok onderdelen!
 
ze kunnen geen andere waarde berekenen dat wat er op de bon. evt. laat ik de website zien! dus nog steeds goedkoop. bovendien, als de aansluitmaat goed is, is er geen reden waarom ze niet zouden passen. het is een rem/schakelset, geen motorblok onderdelen!

Bij mij werd toch anders geredeneerd mbt de waarde, maar goed: ik had er dan ook geen bon bij. Mbt de passing: het kan wel passen, maar dat betekent nog niet dat de stand van de steppies/pedalen klopt.
 
Laatst bewerkt:
weinig geld voor heel mooi spul heb laatst voor m,n kawa z1000 van rizoma de hele lijn gekocht voor het rem en schakel gebeuren

dus rem en schaker setje
en duu setje
koste me een rip uit m,n lijf mja dan heb je ook wel wat straks maar dit is ook zeker de moeite waard en scheelt je ruim 75% van die rizoma spul
 
Wat moest je precies aanpassen...?
niet veel alleen de boutgaten van me bike waren 80mm en van de set 78mm dus die heb ik een beetje uitgevreesd met een dremel..

verder de pomp ipv rechtstreeks op het pedaal gezet een bout met moer tussen. dit zodat ik het hele pedaal kan gebruiken ipv de helft omdat de pomp dr dan voorvalt zeg maar...
 
hoeveel heeft de douane nog verrekend als ik het vragen mag?
als je het hier niet wilt neer zetten pm me dan even alsjeblieft :)
 
op een set van 150 dollar , met 30 dollar verzendkosten kom je uit op:

150 + 30 = 180
180 usd in eur = 120 eur
120 * 1.19 = 143 eur
143 + 20 = 163 eur

dit is inclusief verzendkosten, btw en inklaringskosten. omdat de waarde van het product onder 150 euro blijft, hoef je geen invoerrechten te betalen. let wel op dat de inklaringskosten niet altijd 20 euro. ik heb bijv. 33 euro betaald, een andere had het over 17. hangt van het bedrijf dat je spullen levert uit!
 
Terug
Bovenaan Onderaan