Rema heeft zichzelf winterwielen kado gedaan..

Emmer

Geblokkeerd account
28 aug 2004
93
0
Zo, ik heb vanmiddag met Rema zijn winterwielen opgehaald in den lande. :)
Bij aankomst bleek er zowaar een complete DR650R van '93 aan vast te zitten. :} :}

D'r zit nog een klein beetje werk aan, voordat hij er de weg mee op kan. Gelukkig is Koning winter nog niet in aantocht en de verwachting is dat de DR snel winterklaar is *D

Aangezien die sukkel toch geen topic opent, doe ik het maar :P

full


Rema, het was een leuk tochtje vanmiddag. Bedankt dat ik je mocht helpen en op jouw fiets terug mocht knallen :P
Ps, je mot echt een wat aan je achtertuin gaan doen :X :X
 
Laatst bewerkt:
snel blokkie eronder, snelle pijp, andere tandwielen, geel plaatje op de voorspatbord... en gaaaaan... (geel plaatje is mega belangrijk, kost je anders mooi 15 euro boete als ze je aanhouden...)
 
LOL
Rijdt het nou nog ee nbeetje, met die banden en zo smal?

Gaat wel hoor, is best te doen op dat ding. Het deint wat meer dan ik gewend ben, maar verder ging het prima. Was iig geen probleem om 140 te rijden, je zit lekker hoog, dus ik vind het niet verkeerd. D'r moet nog een nieuw achterbandje op, hopelijk is het dan minder spoorzoeken en anders wen ik er wel aan... ;)
 
Gaat wel hoor, is best te doen op dat ding. Het deint wat meer dan ik gewend ben, maar verder ging het prima. Was iig geen probleem om 140 te rijden, je zit lekker hoog, dus ik vind het niet verkeerd. D'r moet nog een nieuw achterbandje op, hopelijk is het dan minder spoorzoeken en anders wen ik er wel aan... ;)

Volgens mij is er wel meer aan de hand. Die tank ziet er ok niet meer zo jofel uit ;)

oh oh nu volgt er een uitnodiging om de wei in te gaan :+
 
veeeeeeel plezier er meeee :) :) :) ......maare aan welke kant zit/staat het trappetje.....jij zal er toch 1 nodig hebben om er op te stappen .......
 
Volgens mij is er wel meer aan de hand. Die tank ziet er ok niet meer zo jofel uit ;)

oh oh nu volgt er een uitnodiging om de wei in te gaan :+

Die tank daar is nix mis mee hoor... O-)
Tenminste, totdat de kauwgom los liet dan... B|

En idd, we gaan gauw bij jou in het zand spelen... :P
Neem je schepje en zeefje maar mee, jij gaat er toch altijd bij liggen... ;)
 
Geinig ding Rene, vriend van me heeft er één gehad. Wij noemden hem altijd de straatstamper, wat een klappen komen er uit die 1-cilinder zeg! Beetje weinig vermogen, das het enige...

* zegt iemand met een Nightwawk 450 als pekelbike O-)
 
Geinig ding Rene, vriend van me heeft er één gehad. Wij noemden hem altijd de straatstamper, wat een klappen komen er uit die 1-cilinder zeg! Beetje weinig vermogen, das het enige...

* zegt iemand met een Nightwawk 450 als pekelbike O-)

Hehehe, het is natuurlijk geen sv... ;)
Maar wel leuk voor erbij en om de winter door te komen... :9
 
Heb je de SV nog steeds niet verkocht trouwens? Of is dit een tijdelijke vervanger...? Je ging toch voor zo'n V-Strom 650 ?
 
Heb je de SV nog steeds niet verkocht trouwens? Of is dit een tijdelijke vervanger...? Je ging toch voor zo'n V-Strom 650 ?

SV is er nog steeds, hoeft niet persé weg, ik heb er nog steeds plezier van... :)
Dit is dus een speledingetje voor de wintermaanden, de SV mag binnen blijven... ;)

We zien het verder allemaal wel volgend jaar... 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan