Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ja is dat iets voor mietjes ,ik denkt dat je niet veel van motorrijden kent.
op circuit is remmen een van de belangrijkste factoren!!!!
als je rijd met een snelheid van pakweg 250km/u en je stopt vlak voor de bocht
voor er tegen 140km/u er door te rijden dan wint je veel tijd tegenover uw makkers ,dan als je al van veel op voorand moet vertragen of met een lage snelheid voor de bocht komt afgetuft.
ja is dat iets voor mietjes ,ik denkt dat je niet veel vanmotorrijdensarcasme kent.
volgens mij kun je beter hard een bocht uitkomen, dan dr hard in te gaan, maargoedja is dat iets voor mietjes ,ik denkt dat je niet veel van motorrijden kent.
op circuit is remmen een van de belangrijkste factoren!!!!
als je rijd met een snelheid van pakweg 250km/u en je stopt vlak voor de bocht
voor er tegen 140km/u er door te rijden dan wint je veel tijd tegenover uw makkers ,dan als je al van veel op voorand moet vertragen of met een lage snelheid voor de bocht komt afgetuft.
ja is dat iets voor mietjes ,ik denkt dat je niet veel van motorrijden kent.
op circuit is remmen een van de belangrijkste factoren!!!!
als je rijd met een snelheid van pakweg 250km/u en je stopt vlak voor de bocht
voor er tegen 140km/u er door te rijden dan wint je veel tijd tegenover uw makkers ,dan als je al van veel op voorand moet vertragen of met een lage snelheid voor de bocht komt afgetuft.
circuitBen toch benieuwd welke bocht in Nederland jij op het oog hebt,
als je met 250 km/h aan wil komen rijden, dan terugremmen naar 140,
en dan er door...
Of begrijp ik het nu verkeerd?
circuit
weten jullie goede remblokjes die bij hoge snelheid nog goed hun werk doen,
je kunt race-blokjes nemen maar die slijten te snel voor op de weg (is te kostelijk).