remblokken fireblade 96

demoi

Dubbel account
3 mei 2010
8
0
Heb vanavond de remblokken van mijn geliefde blade eens aan een nadere inspectie onderworpen en dat wierp de nodige vragen bij mij op. Aan de onderkant van de blokken brokkelt het remblok af.(rem brokkel dus). De dikte is zo'n 3 mm en er lijkt een of ander metaal op te zitten. Is het verstandig om de blokken te vervangen? Dit in verband met een dagje Assen in Juni? Zo ja welk type blok kan ik dan het beste nemen? Op internet blokken gezien met een metaal er op, of met kunststof. Heb nissin remklauwen. Ben beginnend sleutelaar dus .... :?.
 
Het gaat erom dat ik de originele schijven erin heb zitten met combinatie van hierboven genoemde gekochte remblokken.

Nukem jij hebt arashi schijven ism de bewuste remblokken.
 
Laatst bewerkt:
Als je je maar realiseert, dat je met het belangrijkste onderdeel van de motor bezig bent, mn op het circuit. Niet alleen voor jou veiligheid, maar ook van de andere rijders. Recent heeft er nog iemand op het circuit zijn remblokken verloren. Deze persoon is niet meer onder ons.

Je hebt ook wel gelijk, maar het ging mij meer om de info over het materiaal dan over hoe ik het moet doen. Gebruik de fiets ook op straat dus met de veiligheid neem ik geen risico. Vond je eerste bericht wel iets of wat "vijandig" overkomen, maar na je tweede reactie kan ik dat wel begrijpen. Trust me de remmen doen het al en zullen eerst netjes ingeremd en getest worden.
 
Je hebt ook wel gelijk, maar het ging mij meer om de info over het materiaal dan over hoe ik het moet doen. Gebruik de fiets ook op straat dus met de veiligheid neem ik geen risico. Vond je eerste bericht wel iets of wat "vijandig" overkomen, maar na je tweede reactie kan ik dat wel begrijpen. Trust me de remmen doen het al en zullen eerst netjes ingeremd en getest worden.

Tizz niet vijandig bedoeld. Tizz alleen maar confronterend bedoeld, zodat wij ons realiseren waar we me bezig zijn. (motorrijden en mn circuitrijden is niet niets!)

Marc
 
Terug
Bovenaan Onderaan