Remblokken Louis

heavey

MF veteraan
1 mei 2003
11.444
1
oost-Souburg
Een vraagje remblokken van Louis.de wie heeft hier ervaring mee,ben zelf een rustige rijder hoef geen stoppies enzo,weet wel er zijn natuurlijk top remblokjes daar is de prijs dan ook naar,maar de gewone doorsnee remblokken van Louis kan je daar goed meeuit de voeten of is het in 1 woord rotzooi en niet doen,zijn geloof ik wel allemaal Abe gekeurd
 
Een vraagje remblokken van Louis.de wie heeft hier ervaring mee,ben zelf een rustige rijder hoef geen stoppies enzo,weet wel er zijn natuurlijk top remblokjes daar is de prijs dan ook naar,maar de gewone doorsnee remblokken van Louis kan je daar goed meeuit de voeten of is het in 1 woord rotzooi en niet doen,zijn geloof ik wel allemaal Abe gekeurd

Klopt, Abe heeft ze allemaal persoonlijk gekeurd, ze worden dan ook als niet nieuw, maar als ingeremd aangeboden en zijn te herkennen aan zijn handtekening.

Over de kwaliteit kan ik je niets zeggen, heb ze daar nog nooit gekocht.
 
Een vraagje remblokken van Louis.de wie heeft hier ervaring mee,ben zelf een rustige rijder hoef geen stoppies enzo,weet wel er zijn natuurlijk top remblokjes daar is de prijs dan ook naar,maar de gewone doorsnee remblokken van Louis kan je daar goed meeuit de voeten of is het in 1 woord rotzooi en niet doen,zijn geloof ik wel allemaal Abe gekeurd
Wat voor merk, Saito of Lucas? Met Saito heb ik geen ervaring, maar voor dat geld kan je ze allicht eens proberen (Oost-Souburg, ligt dat niet in Zeeland? ;) ).
Lucas heb ik slechte ervaringen mee; wel hard slijten maar niet hard remmen.
 
Wat voor merk, Saito of Lucas? Met Saito heb ik geen ervaring, maar voor dat geld kan je ze allicht eens proberen (Oost-Souburg, ligt dat niet in Zeeland? ;) ).
Lucas heb ik slechte ervaringen mee; wel hard slijten maar niet hard remmen.
Yep Erik Oost-Souburg ligt in Zeeland en wat voor blokken ik de voorkeur aan geef weet ik niet misschien dat iemand op dit Forum zowel met Saito als met Lucas ervaringen heeft en waar hij de voorkeur aan geeft.
 
Ik heb ook Saito remblokken gebruikt voor (achterrem) op mijn Fazer 600.
Ze slijten iets minder hard dan de standaard Yamaha blokken, remmen net zo goed en zijn een stuk goedkoper.
Ik heb er nu een setje Lucas op zitten (pas 1000 km) ook bij Louis vandaan. Die zijn wat duurder en waarschijnlijk ook wat harder.
Gewoon een setje bestellen.
Voor de voorremmen heb ik ook al een setje Saito liggen, maar de originele zijn nog niet versleten (31000km) dus die moeten nog even wachten :+
 
Heb tussen kerst en nieuwjaar gesinterde Saito's van Louis op de Deauville gemonteerd (voor). Niks mis mee. Ze remmen als je de handle flink inknijpt, en zo hoort dat ook. Ze hebben de Saito's in twee prijsklassen: organische en gesinterde. De gesinterde zijn 5 EUR per set duurder dan de organische. Heb nog geen idee van de levensduur...
 
Een vraagje remblokken van Louis.de wie heeft hier ervaring mee,ben zelf een rustige rijder hoef geen stoppies enzo,weet wel er zijn natuurlijk top remblokjes daar is de prijs dan ook naar,maar de gewone doorsnee remblokken van Louis kan je daar goed meeuit de voeten of is het in 1 woord rotzooi en niet doen,zijn geloof ik wel allemaal Abe gekeurd
kijk uit,als je er naar toe rijd :] dat je de weg niet kwijt raakt ;) :X
 
Een vraagje remblokken van Louis.de wie heeft hier ervaring mee,ben zelf een rustige rijder hoef geen stoppies enzo,weet wel er zijn natuurlijk top remblokjes daar is de prijs dan ook naar,maar de gewone doorsnee remblokken van Louis kan je daar goed meeuit de voeten of is het in 1 woord rotzooi en niet doen,zijn geloof ik wel allemaal Abe gekeurd

Ik gebruik ze ook en mag niet klagen, gewoon doen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan