Remblokken op marktplaats is dit wat??

Brommersites? Je komt op de verkooppagina van brommers en motoren van Marktplaats uit.

De verkoper heeft trouwens ook een eigen website : [NORML]http://www.motorremblokken.nl/[/NORML]

*zucht* lezen is ook een vak apart he, als je de merknaam van die remblokken in google intikt, kom je op sites techt waar ze brommeronderdelen verkopen.
Dat je op marktplaats komt als je op die link hierboven klikt had ik ook al ontdekt, anders had ik waarschijnlijk ook het merk van die blokken niet geweten.
 
meteen kopen lekker goedkoop en zoals je leest een perfecte remwerking en nog aardig voor je remschijf ook en moet je die nietszeggende grafiek even bekijken geweldig.



denk chinese bagger?????
 
voor je auto koop je goedkope troep :+ :+ :+ als er 2 wielen uitvallen of remmen dan heb je er nog 2 over :Y :Y :Y en een kooi en airbags en weet ik wat allemaal.
voor je motor kijk je niet naar goedkope troep :N :N :N schaam je eigen .

gp walker denkt dat echte motorrijders niet kijken naar goedkoop maar naar kwaliteit
 
:^

En als het goed is en goedkoop, waarom niet?

Alleen voor je remmen zou ik het wel ff goed/beter uitzoeken.

idd voor veiligheid geen concessies :N :N :N .voor een spatbordje of een knipperlicht of meer van die gadgets oke geen probleem.

ik denk dat de meeste wel goed spul willen maar een geld verslindende vrouw hebben O-) O-) O-)
 
Laatst bewerkt:
Waarom zou het niks zijn?

Beter bestaat natuurlijk, maar daar hangt een ander prijskaartje aan.

Ik zou voor geen geld een CBR of R1 willen rijden, mag toch maar 120, niet dat ik dat altijd rij, maar bij normaal rijden volstaan deze blokken ook zeker wel.

Voor circuit gedrag moet andere hebben.

Maar de "lucas" van louis zijn dezelfde kwaliteit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan