Hoi,
Ik ga zondag weg voor een ritje naar Portugal heen en weer. Zo'n 5000 km denken we te gaan rijden met onze 1100cc DragStars, een vriend van me met de custum en ik een classic uitvoering. Aangezien om de 6000 km een beurt vereist is ben ik o.a. toe aan nieuwe remblokken als ik terugkom. Ben van plan om dat zelf te gaan doen, moet geen probleem zijn. Dus het internet even afstruinen en dan kom ik 3 typen remblokjes tegen; Kevler, Sintered en Keramische. Dan werd er ook aangeraden om geen Sintered of Keramisch te nemen als dat niet van de fabriek uit gemonteerd was, klaauw en of schijven kunnen er dan niet tegen.
Tja, weet iemand het verschil en weet iemand wat er bij een DragStar hoort?
Groetjes,
Ton
http/www.cruisercustomizing.com/Dragstar_T
Ik ga zondag weg voor een ritje naar Portugal heen en weer. Zo'n 5000 km denken we te gaan rijden met onze 1100cc DragStars, een vriend van me met de custum en ik een classic uitvoering. Aangezien om de 6000 km een beurt vereist is ben ik o.a. toe aan nieuwe remblokken als ik terugkom. Ben van plan om dat zelf te gaan doen, moet geen probleem zijn. Dus het internet even afstruinen en dan kom ik 3 typen remblokjes tegen; Kevler, Sintered en Keramische. Dan werd er ook aangeraden om geen Sintered of Keramisch te nemen als dat niet van de fabriek uit gemonteerd was, klaauw en of schijven kunnen er dan niet tegen.
Tja, weet iemand het verschil en weet iemand wat er bij een DragStar hoort?
Groetjes,
Ton
http/www.cruisercustomizing.com/Dragstar_T