Remblokken ??

PeterJ

Rookie
1 mrt 2006
18
0
Doetinchem
Ik heb Gsx-r 600 uit 2002. Ik zit met een vraag mbt mijn remblokken deze rammelen namelijk bij lage snelheid op klinkerwegen en bij heel zacht remmen. Volgens mij liggen ze ''te'' los in de behuizing.
Is dit erg en wat kan ik er aan doen?????

bedankt voor jullie reacties!

GiXXer
 
1) Wie heeft die blokken er op gezet?

2) Zelfs bij zacht remmen kunnen ze geen kant op, dus rammelen. :?

- Je kan de blokken er eventueel even uithalen.
(is heel simpel pennetje eruit, vallen ze er zo uit :P )
En dan een beetje kopervet(kleeft een beetje) aan de achterkant van de blokken er op doen. :]

3) Misschien hoor je gewoon je zwevende remschijven muziek maken. *O*
 
Vind het wat moeilijk uit te leggen. Eigenlijk bedoel ik die platen die je aan de bovenkant ziet zitten die kun je met je hand al iets bewegen en dit maakt een rot geluidje. De blokken kunnen opzich ook nergens heen maar het is een soort van vibratie...

Kan je dit aandraaien/eruit draaien.
Geen idee wie de blokken erop heeft gezet. Heb de motor nog niet zo lang.

Peter
 
Blokken rammelen altijd wel een beetje, als ze niet rammelen zitten ze te strak, ik heb ook geen idee welk plaatje je bedoelt, als het het dunne plaatje aan de bovenkant van je remtang is, moet je de inbusjes ff vastdraaien, dan rammelt het wat minder. rammelen de plaatjes die op je remblokje zitten moet je je motor in de schuur laten staan en nieuwe remblokjes monteren. ;)
 
Ja het zijn die blokken die je kan zien vanaf de bovenkant zeg maar. Je ziet dan aan beide kanten van de schijf zo'n blok en die kunnen bewegen. Kun je die met die imbusjes ietsje aandraaien?

Hahah volgens mij is eindelijk iemand die me begrijpt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan