Remdruk herstellen na vervangen blokken op TW-125

SmootH1969

Rookie
4 sep 2004
3
0
Amsterdam
Hoi,

dacht net met succes mn blokken vervangen te hebben van mij TW-125 (ja, die opgevoerde brommer *D van 125CC)

Wat blijkt tot mijn verbazing, alles gemonteerd en weg druk, kan knijpen wat ik wil maar druk komt niet terug.
Kan nu ook handmatig middelste deel van remklauw heen en weer bewegen. M.a.w. het lijkt dat de cilinders te ver naar binnen zijn geschoven en er nu niet meer uit kunnen komen om de druk van de blokken naar de schijf te herstellen.
M.i. alles okay gedaan, ook eerst de "instructie" op dit forum goed bestudeerd maar helaas.

Mijn gevoel zegt me dat ik het rem-systeem moet ontluchten maar het lukt me niet met de op dit forum beschreven manieren.

Kan iemand mij in Jip en Janneke taal uitleggen hoe ik hier het beste mee aan de slag kan ?

Alvast bedankt voor jullie hulp / advies / goede raad ...

Ennuh, ben beetje eigenwijs dus ik krijg liever geen advies dat ik naar de dealer moet ... :P

Greetzz,

SmootH
 
Het is me gelukt... Wat bleek, de naald in de cilinder van het reservoir bleef hangen waardoor ik geen druk op kon bouwen om de lucht eruit te krijgen ... Duhh. Na een paar vriendelijke tikjes met de hamer sprong de naald weer los en was eea in no-time opgelost...

Voor diegenen met tips en advies bedankt !! Voor de overige lezers hoop ik dat mijn probleem, naald die bleef hangen, wellicht een oplossing kan zijn voor jullie ontluchtings problemen.

Operator: Dit topic kan wat mij betreft gesloten worden.

Iedereen bedankt en groet,

SmootH
 
Terug
Bovenaan Onderaan