Remklauw CB750/ caferacerzit

GiePilaar

Die hard MF'er
10 jun 2005
642
79
Denderhoutem
Facebook
Hoi,

Ik heb een CB750 van '75 gekocht. Er is enkel links een remklauw gemonteerd, maar ik zou rechts ook graag 1 plaatsen (het wiel heeft al een dubbele remschijf)
Iemand die iets liggen heeft?
Fototje als illustratie:

1zme5ok.jpg


103zqtg.jpg


Als er iemand een caferacerzit liggen heeft in deze aard, houd ik me ook aanbevolen.
Srry Gustlock dat ik uw foto ff gebruik :o

18lmb6.jpg


Grtz
 
ik heb wel volledige remklouw inclusief leidingen etc liggen
maar dat zou moeten opgezonden worden uit belgië en dat kost wel wat, ik denk dat het gemakkelijker gaat zijn iets te zoeken in nederland :)
 
Ik ben rasechte belg :+ *D
Kan je mij daar een fototje en prijs van mailen aub? En uw prijs natuurlijk :+
GiePilaar@hotmail.com
 
Ik heb met deze man al eens contacteerd, maar ik ben er toen niet veel wijzer uit geworden. Ik zal eens proberen tot daar te gaan, mss dat er dan iets uit de bus valt :) Want hij heeft wel wat liggen naar't schijnt.
Bedankt voor de tip :P
 
Nog eens een kickje, remklauwen komen dus niet in orde ;(

Caferacerzit heb ik ondertussen al :)

Als er iemand nog een bovenste kroonplat liggen heeft die zou passen, houd ik me aanbevolen :+
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ooit ergens gelezen dat een remklauw van een cb900 bol d'or (volgens mij) ook zou moeten passen. Ik kan het alleen zo niet terug gevonden krijgen. Misschien eens in het brikken gedeelte na vragen.

Als het past heb je gelijk een kleine upgrade en breder zoek gebied. :)
 
Ik heb ooit ergens gelezen dat een remklauw van een cb900 bol d'or (volgens mij) ook zou moeten passen. Ik kan het alleen zo niet terug gevonden krijgen. Misschien eens in het brikken gedeelte na vragen.

Als het past heb je gelijk een kleine upgrade en breder zoek gebied. :)



Ik ben in onderhandeling voor een remklauw (en kroonplaat) :+

Toch bedankt voor de tip. Moest de koop om 1 of andere reden niet doorgaan, is het zeker eens de moeite om na te kijken ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan