code
Die hard MF'er
- 19 jan 2004
- 990
- 1
Allereerst mijn excuses voor het zoveelste topic over het reviseren van remklauwen. Echter ben ik mij nu al een uur door topics (met zoekfunctie) heen aan het worstelen en blijf nog steeds met een brandende vraag.
Zoals de titel al zegt heb ik een Xr250r uit 1987. Remblokken liepen aan, zuigers van de remklauw zaten vast, stofringen waren ongeveer verkoold, vloeistof was uit het jaar nul, afijn.., tijd om de boel te vernieuwen dus.
Alles is in huis, nieuwe cylinders, ringen, vloeistof, zak scheldwoorden, WD40 en een galg.
Nu weet ik dat er een nauwkeurige omschrijving staat hier ergens op deze site betreffende het monteren van een remklauw vanaf stap nul. Echten, na een uur zoeken en lezen zie ik enkel topics over problemen waarbij ik nog niet eens aangekomen ben.
Weet een van jullie een goede, nauwkeurige beschrijving van het monteren van een remklauw en daarbij het afvullen met vloeistof ervan?
Dat zou reuze fijn zijn.
Alvast bedankt!
Zoals de titel al zegt heb ik een Xr250r uit 1987. Remblokken liepen aan, zuigers van de remklauw zaten vast, stofringen waren ongeveer verkoold, vloeistof was uit het jaar nul, afijn.., tijd om de boel te vernieuwen dus.
Alles is in huis, nieuwe cylinders, ringen, vloeistof, zak scheldwoorden, WD40 en een galg.
Nu weet ik dat er een nauwkeurige omschrijving staat hier ergens op deze site betreffende het monteren van een remklauw vanaf stap nul. Echten, na een uur zoeken en lezen zie ik enkel topics over problemen waarbij ik nog niet eens aangekomen ben.
Weet een van jullie een goede, nauwkeurige beschrijving van het monteren van een remklauw en daarbij het afvullen met vloeistof ervan?
Dat zou reuze fijn zijn.
Alvast bedankt!
Laatst bewerkt: