remklauw reviseren wat voor vet/olie ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

trixo

MF veteraan
25 aug 2007
2.213
439
omg. den bosch
ik moet in een (auto) remklauw een revisie setje plaatsen.
wat kan ik het best gebruiken, vet (welke) of de remolie waarmee je later ook alles mee afvult ?
 
ik moet in een (auto) remklauw een revisie setje plaatsen.
wat kan ik het best gebruiken, vet (welke) of de remolie waarmee je later ook alles mee afvult ?

Ate vet.

download (13).jpeg
 
Ik snap niet wat er raar/belachelijk is aan het antwoord van HonkyTonk.
Dat is juist heel duidelijk.
De vraag is: welk vet gebruiken.
Antwoord: Ate remcilinder vet.
Duidelijker kan toch niet.
 
Ik snap niet wat er raar/belachelijk is aan het antwoord van HonkyTonk.
Dat is juist heel duidelijk.
De vraag is: welk vet gebruiken.
Antwoord: Ate remcilinder vet.
Duidelijker kan toch niet.
de vraag was welke vet of remolie en als je geen vet heb, dan gewoon remolie gebruiken dit is toch geen belachelijke oplossing of wel soms?
Remolie komt uiteindelijk toch met de remzuiger en de afdichtingsring in contact of is dit ook belachelijk?
 
de vraag was welke vet of remolie en als je geen vet heb, dan gewoon remolie gebruiken dit is toch geen belachelijke oplossing of wel soms?
Remolie komt uiteindelijk toch met de remzuiger en de afdichtingsring in contact of is dit ook belachelijk?
Het is alleen zonde van de verf op je remklauwen, verder is het redelijk als glijmiddel, Ate vet is wel beter.
Eigenlijk hoort iedere sleutelaar een tube te hebben, je hoeft het maar één keer in je leven te kopen, die van mij is denk ik 15 jaar oud. _O-
 
Het is alleen zonde van de verf op je remklauwen, verder is het redelijk als glijmiddel, Ate vet is wel beter.
Eigenlijk hoort iedere sleutelaar een tube te hebben, je hoeft het maar één keer in je leven te kopen, die van mij is denk ik 15 jaar oud. _O-
je hoeft je remklauw toch niet in de remolie onder te dompelen, gewoon een klein beetje in de remcilinder en met een vinger of borsteltje verdelen over de remcilinderwanden, remzuiger erin drukken en klaar is de monteur en als je een beetje netjes werkt komt er geen remolie op je geverfde renklauw
Wanneer komt lagervet in aanraking met remvloeistof?
Ik denk als je de remcilinderwand met lagervet insmeert.....
 
je hoeft je remklauw toch niet in de remolie onder te dompelen, gewoon een klein beetje in de remcilinder en met een vinger of borsteltje verdelen over de remcilinderwanden, remzuiger erin drukken en klaar is de monteur en als je een beetje netjes werkt komt er geen remolie op je geverfde renklauw

Ik denk als je de remcilinderwand met lagervet insmeert.....
Maar dat doe je niet dus gebeurt ook niet.
Zo kan je ook vragen wat gebeurt er als stront met remvloeistof in contact komt,dat smeer je er ook niet op .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan