remklauwen van zx9r op zx7r ?

mario2

MF'er
6 mrt 2007
44
0
Balegem (Belgie)
ik heb een set remklauwen aangekocht van een zx9r voor op mijn zx7r. Ik heb nu gezien dar de remklauwen achteraan anders gemonteerd zitten, bovenaan (zx9r) en onderaan (zx7r) Is het mogelijk om deze remmen bovenaan te monteren bij een zx7r ?
 
als je over de 6 zuiger tokico's praat ..... pas vanaf de 96 of 97er zx9r zitten die erop en die zouden op de zx7r moeten passen, daarvoor waren het 4 zuigerklauwen en die passen volgens mij niet op een zx7r.
 
als je over de 6 zuiger tokico's praat ..... pas vanaf de 96 of 97er zx9r zitten die erop en die zouden op de zx7r moeten passen, daarvoor waren het 4 zuigerklauwen en die passen volgens mij niet op een zx7r.
de voorste zijn 6 zuigers tokico's dat is in orde, maar het is de achterste remklauw die ik ook zou willen plaatsen
 
Laatst bewerkt:
Nee, dat kan niet zomaar. Op een 7 zit de klauw op een beugel die om de as gaat en tegen het verdraaien met een sleuf (zodat de ketting gespannen kan worden) op een bus op de brug zit.
Omdraaien gaat dus niet zomaar. Je zou dan ook minimaal de beugel van de 9 moeten hebben.
Maar waarom zou je dat eigenlijk willen? Revisiesetjes zijn toch niet zo duur?
 
Terug
Bovenaan Onderaan