Remleiding 50-60 cm (type: mag niks kosten)

jaapgvk

Die hard MF'er
28 okt 2003
509
0
schaijk
Hoi best M-F'ers!

Ik ben bezig om een cross-stuur op mijn fzr 600 te bouwen en heb gemerkt dat mijn remleiding nu te kort is.

remleiding.jpg


Er zitten aan beide zijden wat men schijnbaar ronde 'banjo's' noemt. De diameter daarvan is 17mm, maar volgens mij zijn dit standaard maten.

Het maakt me verder niet zoveel uit waar het van gemaakt is of hoe ze eruit zien, als het maar remt en niet te veel kost.

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
wegflikkeren die ouwe rubberslangen ;) levensduur > max. 4 jaar !!!!


voor een klein bedrag heb je al een stalen erop .

even zoeken bij : te koop
 
Je wilt vanaf de pomp naar de splitter dus?

Je woont vlakbij, dus kom maar effe naar Uden een stalen leiding halen die het wel haalt vanaf pomp tot splitter.
Mooiste is als je een nieuw setje koopt (extra lang) en je de splitter laat vervallen.
Dus gewoon direct van pomp naar klauw!
 
wegflikkeren die ouwe rubberslangen ;) levensduur > max. 4 jaar !!!!


voor een klein bedrag heb je al een stalen erop .

even zoeken bij : te koop

Ik wist helemaal niet dat die dingen zo'n korte levensduur hadden :? Volgens mij zitten er bij mij nog gewoon de orginele op en mijn motor komt uit 93. Hij remt gewoon nog prima en de leidingen zijn nog soepel, dus ik denk niet dat het heel erg veel kwaad kan toch?

Ik had idd bij 'te koop' gekeken. En een topic gevonden van iemand die er genoeg had liggen, maar ik heb het idee dat die allemaal te kort zijn.

Dus als ik het met een apart tussenstukje kan oplossen vind het het voor nu prima.


@ik en ik: Dat is idd lekker in de buurt!

Zoals ik al zei is het natuurlijk beter om alles nieuw te kopen, dan zie ik dit maar als een tussenoplossing en zal ik in de toekomst waarschijnlijk wel investeren in het compleet vervangen dan alle remleidingen.

Maar ik wil best een keertje langskomen als je toevallig nog wat hebt liggen. Ik kan je emailadres zo snel niet vinden maar je kunt mij wel ff een mailtje sturen op 'jaapgvk(at)hotmail.com'

Laat maar weten wat je er ongeveer voor wilt hebben en wanneer je tijd hebt.
 
Tja.. ziet er op zich wel interessant uit. Maar er zit niet zo'n verlengd boutje bij voor mijn rempomp, dus die moet ik dan nog ergens vandaan halen.

Wat dacht je van 40 euro incl verzenden?
Ik zal morgen eens kijken of ik nog zo'n verlengd boutje heb liggen. (dacht van wel namelijk....)
Kom er dan wel even op terug via je email..... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan