Remleiding.

TehNeo

Die hard MF'er
7 dec 2018
260
162
Zeewolde
Blonde vraag, maar niet geschoten is altijd mis;

Bij mijn recent aangeschafte africa twin 750 uit 1999 zaten stalen remleidingen los, factuur gezien van desert motors, vorige eigenaar was niet heel handig, en heeft deze er dus nooit opgezet.

Achterremleiding heb ik vervangen, werkt prima.

Nu heb ik de voorkant ontmanteld en dacht ik; ik blaas even voor de zekerheid door de remleiding heen. Bij 1 komt er lucht uit, de andere niet...

Lijkt dus verstopt, zijn hier tips voor?

Ik heb er al een compressor op geprobeerd te zetten, maar komt niet los...

Hoor graag....
 
Blonde vraag, maar niet geschoten is altijd mis;

Bij mijn recent aangeschafte africa twin 750 uit 1999 zaten stalen remleidingen los, factuur gezien van desert motors, vorige eigenaar was niet heel handig, en heeft deze er dus nooit opgezet.

Achterremleiding heb ik vervangen, werkt prima.

Nu heb ik de voorkant ontmanteld en dacht ik; ik blaas even voor de zekerheid door de remleiding heen. Bij 1 komt er lucht uit, de andere niet...

Lijkt dus verstopt, zijn hier tips voor?

Ik heb er al een compressor op geprobeerd te zetten, maar komt niet los...

Hoor graag....
Da's niet de eerste keer. Maat van me had ze voor een XJR, eerstens te kort, tweeds kwam er nix doorheen....
HEL leidingen besteld :t
 
Ja... Van de regen in de drup, de remschijven zaten ook onder het min. (Ja dat had ik bij de aankoop moeten weten) dus heb nieuwe leidingen, brembo blokken en brembo schijven besteld... Prijs viel me mee, heb weer wat te doen....

Meld me vast wel weer omdat iets niet lukt...

Heb al best wat kapot gesleuteld(gelukkig ook weer gefixed) , maar vind het vooral leuk te doen... Baal wel even van de 400 euro nu..
 
Hel is zoals de naam al aangeeft een hel om een goede set te krijgen ( tweemaal verkeerde maten en één keer een kapotte leiding )
Goodrich ook zo merk waar ik een kapotte leiding uit de verpakking haalde krijgt van mij dan ook geen aanbeveling .
Laast twee maal leidingen van Ali ( China) besteld en aangesloten en werken goed al is het even zoeken naar de juiste lengte en die uitvoering eaarbij je de koppelingen kan verdraaien .
Op mijn huidige project een set uit losse onderdelen gemaakt gewoon omdat wat ik wilde niet te koop is

IMG-20190203-141611.jpg


IMG-20200406-162406.jpg
 
Ja die. Daar heb ik voor het Stapelbed (de hoge FZR600R) ook een setje besteld. Kleurtjes, peppie koppelingen, zoete banjoboutjes... Bij mij uiteraard alles standaard kleurtjes
 
Ik heb de afgelopen 10-15 jaar toch wel een Hel leiding of twee geleverd en ik heb inderdaad één (1) keer meegemaakt dat er een leiding verstopt zat. Is uiteraard gewoon onder garantie vervangen.
 
Digitaal niet. Ben je specifieke info nodig, of is het voor de heb? :P

Ik heb luchtfilter, hvv remblokken, leidingen, voorvork olie, en remschijven besteld, dus heb wat moment aanhaal nodig.... Maar heb gewoon via Marktplaats een boek aangeschaft...

Alles is onderweg, vast binnenkort wel ergens de tijd om aan de slag te gaan! En de nodige vragen te creeren :)

bedankt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan