Remmen Bandit 650SA (2005) ontluchten?

BanditManiac

MF veteraan
3 jun 2007
2.621
0
Utrecht
Ik heb een vraag: Ik krijg de remmen van mijn bandit 650SA niet ontlucht. B|
Ik heb mijn voorremmen en achterrem gereviseerd en ontlucht, maar bij beide krijg ik nu geen druk. Heb ook al de banjebouten bij de remklauwen en het reservoir gehad.
Ik heb ook al de achterrem 2 dagen ingedrukt gehad, alvorens het ontluchtingsventiel te openen, maar zonder resultaat. Voor kan ik de hendel zonder problemen tegen het handvat trekken, na een paar keer pompen werkt het wel....

Ik vraag mij af of het met de ABS te maken heeft, als ik namelijk met de voorrem pomp, hoor ik dat bij de ABS-unit.

Heeft iemand hier, met een ABS fiets, zijn remmen succesvol ontlucht? En zo ja, wil die mij dan het geheim verklappen :+
 
Ik heb een vraag: Ik krijg de remmen van mijn bandit 650SA niet ontlucht. B|
Ik heb mijn voorremmen en achterrem gereviseerd en ontlucht, maar bij beide krijg ik nu geen druk. Heb ook al de banjebouten bij de remklauwen en het reservoir gehad.
Ik heb ook al de achterrem 2 dagen ingedrukt gehad, alvorens het ontluchtingsventiel te openen, maar zonder resultaat. Voor kan ik de hendel zonder problemen tegen het handvat trekken, na een paar keer pompen werkt het wel....

Ik vraag mij af of het met de ABS te maken heeft, als ik namelijk met de voorrem pomp, hoor ik dat bij de ABS-unit.

Heeft iemand hier, met een ABS fiets, zijn remmen succesvol ontlucht? En zo ja, wil die mij dan het geheim verklappen :+
Probeer het eens anders om. ;)
Vloeistof via de ontluchtnippel er in persen ( kan met kunststoffles slang in de dop lijmen met secondelijn en flink nijpen ) geen lucht mee laten gaan natuurlijk en je hendel-pendaal bedienen. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Zit waarschijnlijk nog lucht in je pomp aan het stuur , even met het handle in de lucht (even los maken van het stuur) houden, paar keer zachtjes handle bedienen...kijken of je dan wel druk hebt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan