Remmen Honda Goldwing 1500GL

EddieV

Rookie
19 jul 2004
1
0
Zoetermeer
Ik overweeg over te stappen van een Honda Deauville naar een Goldwing 1500GL. Ik heb al een paar keer proef gereden. Wat mij tegenviel is het remvermogen. Ik weet dat de GW erg zwaar is, maar de Deauville remt zo veel beter. Ik heb nu met verschillende GW's gereden. Er was wel verschil tussen de verschillende GW's maar ik vond de remmen tov de Deauville toch behoorlijk minder.
Mijn vraag is dan ook. Zijn de remmen van een Goldwing 1500GL inderdaad een zwak punt?
 
Zelf nog niet mee gereden. Maar ik zie nu niet snel eentje met een GW vlammen. Zijn toch rustige rijders? Volgens mijn héél bescheiden mening, zou het niet al te best gaan moest dat voertuig met gierende banden stoppen.
Doe anders eens een testrit met een kwaak van 1500cc, die remmen ook wat minder snel dan een 600ccer.
 
ik heb een se van 1998 en remmen doet hij goed ik kan zeggen dat menig rr rijder een tandje mag bij steken het is wel een verhuis wagen maar wat hebt ge met 160 a 180 pk en er zit een ezel achter het stuur niet veel denk ik
 
Terug
Bovenaan Onderaan