remmen lopen vast tijdens het rijden

Status
Niet open voor verdere reacties.

PATRICK65

Rookie
10 feb 2021
3
0
ik heb nu al een paar dagen last dat de voorste 2 remklauwen vastlopen tijdens het rijden vooral s' ochtends onder nul
maar s' middags zijn ze gewoon weer los nu heb ik vandaag mijn voet onder het rempedaal gedaan toen kwam die wel weer op snelheid maar daarna deden de remen de eerst 5x strappen niks meer, ik heb gister al nieuwe remvloeistof erin gedaan maar ik zou dan dus niet weten waar het aan ligt
 
Als ik op mijn rempedaal trap doet de voorrem ook niks. Je hebt er al nieuwe remvloeistof in gedaan? Heb je het oude er ook uit gespoeld?
ik kreeg het ontluchtingsnippeltje er niet af en had geen zin om in de sneeuw onder dat ding te liggen dus heb het oude er met een zuig flesje eruit gezogen en er nieuw in gedaan de oude remvloeistof zag er opzich niet slecht uit geen rotzooi erin ofzo
 
Dus toch een auto _O-

7a58e722e7bce6efde12967e70da26e0.jpg


Groot kans dat je remklauwen/trommels onderhoud nodig hebben. Dat wordt dus toch in de sneeuw gaan liggen. Doorrijden met zulke problemen kan erg risicovol zijn.

Remvloeistof uit het reservoir zuigen en nieuwe erin is niet echt remvloeistof vervangen. Bij je klauwen/trommels zit nog steeds oude meuk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan