remmen ontluchten gsxr

roger gsxr

Die hard MF'er
4 mei 2006
568
0
purmerend
ik heb stalen remleidingen gekocht maar het lukt me niet on ze te ontluchten wie weet een makkelijke manier hier voor
 
je remhendel inknijpen en het nippeltje bij je remklauw opendraaien. Nu kan daar de remvloeistof met de lucht erin naar buiten. Draai het nippeltje weer dicht en laat je rem weer los. Dit blijf je herhalen tot hij helemaal ontlucht is. Houd wel je reservoir vol zitten met vloeistof. Let er ook op dat je pas je rem loslaat als het nippeltje helemaal dicht is, anders zuigt ie weer lucht mee naar binnen.
 
je remhendel inknijpen en het nippeltje bij je remklauw opendraaien. Nu kan daar de remvloeistof met de lucht erin naar buiten. Draai het nippeltje weer dicht en laat je rem weer los. Dit blijf je herhalen tot hij helemaal ontlucht is. Houd wel je reservoir vol zitten met vloeistof. Let er ook op dat je pas je rem loslaat als het nippeltje helemaal dicht is, anders zuigt ie weer lucht mee naar binnen.

:^ zo doe ik het ook
 
wat ook een valkuiltje kan zijn is dat een van je leidingen ergens omhoog wijst in een lusje zodat daar lucht gaat zitten...

dan ken je blijven ontluchten tot je een ons weegt maar druk krijg je niet.

eergister zelf ondervonden nl :+

ik doe eerst de klauwen ontluchten op de hierboven beschreven mannier en de rest er uit in het rempompje zelf, lucht gaat liever omhoog dan naar beneden, beetje kloppen op de leiding lijkt te helpen dus dat doe ik dan ook maar trouw *O*

als het remmetje weer druk krijg ff een nachie met een ty-rappie weg zetten en klaar is ie weer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan