Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Remleiding van li naar re remklauw loopt over het spatbord. Daar zit je lucht en je sponzig gevoel in.
Li klauw demonteren en hoog houden met ontluchten.
Tevens met ontluchten je stuur naar li draaien dat het ontlucht/toevoergaatje in de rempomp
op het hoogste punt staat.
Dat het een kwaal is, is bullshit. Race al jaren met de klauwen. Nooit problemen gehad.
Ik rij wel met twee leidingen naar de pomp, dus ontluchten is geen kwestie.
Als je er zeker van bent dat de zuigers gangbaar zijn moet het goed komen, anders klauwen reviseren. Koop dan de hele set incl de zuigers, die is naar verhouding het voordeligst.
Newsflash voor de Triumph no no's hier: de 509/595 en 955 Speed/Daytona worden af fabriek met stahlflex geleverdIk wilde al gaan vragen hoe oud de motor is ivm de waatschijnlijk rubberen remleidingen. Maar het drukprobleem fluctueerd dus begrijp ik.
Hierboven is het antwoord gegeven om het op te lossen.
Of op de juiste manier ontluchten, of de originele set leidingen vervangen voor een HEL set die bestaat uit twee lange leidingen vanaf het stuur, direct naar iedere klauw.
Ga je mij nou herhalen....Dit is een bekend probleem, er zit bijna altijd wel een beetje lucht in de slang die over het voorspatbord loopt.
Je kan ook het kleine remslangetje vervangen door nog een lange remslang (dezelfde als de hoofdremslang)
Ga je mij nou herhalen....
Mag ik mee lachen...?ik lig steeds dubbel om jou ....
Newsflash voor de Triumph no no's hier: de 509/595 en 955 Speed/Daytona worden af fabriek met stahlflex geleverd
Nu blijkt alsnog dat de remmen niet gangbaar zijn.....remklauwen los gehaald zuigers behandeld met teflonspray alles weer gemonteerd en het werkt weer
een heel stuk beter als wat het was het probleem heb ik al vanaf het moment dat ik hem kocht bij de dealer zijden ze dat het zo goed was
de remmen van mijn vorige waren heel wat beter
we zullen zien hoe het verder gaat voor nu werkt het naar behoren
dank voor het mee denken
Twee verschillende klauwen, 1050 en 955.
Maar volgens TS, en hij is de kenner, zit er geen lucht in en is alles gangbaar. Tja, dan weet ik het ook niet meer.
Ik zou er gewoon alles voor de zekerheid nieuw op schroeven, better be safe than sorry
remklauwen los gehaald zuigers behandeld met teflonspray alles weer gemonteerd en het werkt weer
een heel stuk beter als wat het was het probleem heb ik al vanaf het moment dat ik hem kocht bij de dealer zijden ze dat het zo goed was
de remmen van mijn vorige waren heel wat beter
we zullen zien hoe het verder gaat voor nu werkt het naar behoren
allen dank voor het mee denken