Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Als je je remhandle te ver door kan trekken, of als je blokjes op zijnzie je door ff te kijken....of je klauw eraf halen...is 3 min werk...kan je gelijk ff je blokjes schuren...
1. Als je tussen je remklauwen naaar je blokjes kijkt dan zie je een donker en lichter gedeelte (om even NIET in technische termen te praten) Het binnenste deel (wat tegen je schijf aankomt) is hetgeen dat slijt, als dat gedeelte bijn a weg is, of je niet eens meer een donker en lichter deel kan onderscheiden, dan zijn je remmen op!!
2. Duid mijn inziens op remblokjes die op zijn!! vervangen dus! (ook hoor je af en toe een schrapend geluid als je remt, metaal op metaal!)
In je remschijven zit ook een sleufje, (precies in het midden). Deze zijn meestal goed zichtbaar zonder ze te hoeven demonteren...
sleufje = op, nieuwe rem schhijven erop...
remschijf?In je remschijven zit ook een sleufje, (precies in het midden). Deze zijn meestal goed zichtbaar zonder ze te hoeven demonteren...
sleufje = op, nieuwe rem schhijven erop...
begrijp ik dat nu goed?Groter probleem. Dat hele grapje moest €417.50 kosten (mijn band is op, en ik mag hem zo niet meer meenemen als ik hem daar parkeer voor reparatie
begrijp ik dat nu goed?
verplichten zij je tot het afnemen van een bandje?
Koop de onderdelen, en breng ze mee naar mijn huisadres en we zetten de zooi erop. Bespaar je jezelf iig het arbeidsloon. Wat betreft de band, da\'s iets wat je zelf moet weten.
Al met al, als je een werkplaatshandboek en sleutelruimte hebt kan je dit allemaal zelf doen.
Neej hoor... Maar die band is ook echt op. daar had ik ook wel op gerekend... (BT020, 180/55/17 koste me trouwens €180,- dat vat mee, was eigenlijk €230..)
Voor de rest van de reageerders;
Het zijn niet alleen de keringen; ook de remblokken rondom, en vloeistof vervangen.
Ik was eigenlijk al super blijk dat ik er bijna €100 vanaf had geluld... Maar nou betaal ik dus het normale bedrag??? \![]()
Op maandag 04 februari 2002 11:33 schreef Fastnappie het volgende:
en waarom koop je een 020 en geen 010?
Omdat Daemon zijn ZZR ook voor woon-werk gebruikt?
Op maandag 04 februari 2002 11:33 schreef Fastnappie het volgende:
jesus die band is echt duuuuurrrr....
een bt-020 bij jos smit in haarlem kost €124.50 dat scheelt nogal...!!!