remmenreiniger

Op zich moet het geen kwaad kunnen volgens mij.
Het is een soort ontvetter.

Bij hardnekkig vuil gebruik ik dat spul ook wel eens. :Y
 
is zeer schadelijk voor de schaarse motor rij tijd!
een motor moet je mee rijden, niet poetsen.



:+






maar fysieke schade aan je velg? nee, kan me niet voorstellen dat het kwaad kan. remmenreiniger is gewoon een voor van alles en nog wat te gebruiken sterke ontvetter.
 
Is wel erg agressief. Remmenreiniger is dacht ik mengseltje van thinner en aceton of zoiets. Ik doe het altijd met WD40. Werkt ook zeer goed en is niet agressief.

De Kale
 
prima spul niets mis mee, ik maak mijn handen er ook wel eens mee schoon, ook als je een olie vlek in je broek hebt, zelf dan werkt het prima.
olie op tegels geen probleem, remreiniger erop en doekje er over en klaar :} achterbrug reinigen et et et alles wat schoon moet.
Ik gebruik het al jaren 8-)
 
O ja mijn buitenboormotor was het staartstuk aangetast door het water de verf dan bedoel ik.
Gisteren ff de staartolie vervangen, en je raad het al de overtollige olie vewijderd met remreiniger.
Tot mijn verbazing zag ik vandaag dat het staartstuk van de buitenboordmotor schoon was daar waar ik had gepoetst met remreiniger :9~
Dus idd een wondermiddel, ik ga binnenkort de bodem van de boot ook een reinigen met remreiniger 8-) wie weet vewijdert het ook osmose
 
Terug
Bovenaan Onderaan