remmenreiniger

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja, ligt er maar net aan waar je het koopt he....

Ik kan het via mijn werk ook krijgen voor inkoopprijs, dan haal ik het direct bij de nederlandse importeur vandaan. Dan heb ik het over een treetje motip breakcleaner...
Wat dat kost laat ik ff in het midden.
Verkoopprijs is iig 4,5 a 5,5 euro ofzo... inkoop nog wel stukkie lager dan die 15 euro waar roger het over had.

Voor particuliere verkoop is dit gewoon een goeie prijs voor een treetje remmenreiniger.
Dus: als je op zoek bent, en niet werkt bij / met een groothandelaar in dit soort spul: niet zeuren maar kopen!
 
Laatst bewerkt:
Tja, ligt er maar net aan waar je het koopt he....

Ik kan het via mijn werk ook krijgen voor inkoopprijs, dan haal ik het direct bij de nederlandse importeur vandaan. Dan heb ik het over een treetje motip breakcleaner...
Wat dat kost laat ik ff in het midden.
Verkoopprijs is iig 4,5 a 5,5 euro ofzo... inkoop nog wel stukkie lager dan die 15 euro waar roger het over had.

Voor particuliere verkoop is dit gewoon een goeie prijs voor een treetje remmenreiniger.
Dus: als je op zoek bent, en niet werkt bij / met een groothandelaar in dit soort spul: niet zeuren maar kopen!


klopt...ik heb een doosje motip staan van 12 bussen van me vorige werkgever
 
Is zo'n bus eeuwig houdbaar? Dan wil ik er wel 2 kopen voor 4 euro. Kan ze afhalen.

En idd een fotooooow


oke oke

merk is motip...en heb ook nog een ander merk staan zelfde kwaliteit
full
 
maar je hebt ook nog remolie (dot4) staan?

Wat is het merk en de prijs?

Misschien dat we een combi kunnen maken tussen wat remreiniger en remolie.
 
maar je hebt ook nog remolie (dot4) staan?

Wat is het merk en de prijs?

Misschien dat we een combi kunnen maken tussen wat remreiniger en remolie.

ik geloof shell dot 4...moet ik ff naar beneden anders...maar heb het net in de motor van me kamaraad gedaan dus werkt goed hoor.

E5,- voor halve liter?
 
ik weet niet hoor..maar sommige mensen kunnen het schijnbaar goedkoper leveren krijgen....beetje kinderachtig om zo te reageren.
 
ik geloof shell dot 4...moet ik ff naar beneden anders...maar heb het net in de motor van me kamaraad gedaan dus werkt goed hoor.

E5,- voor halve liter?

vrolijke vrienden , maar ; remolie in de motor :+ :+ :+ verklaar U nader .

btw ik geef E 7 voor een liter motorolie [ castrol ?? ]
remolie en remreiniger geef ik nul komma nul euri's voor
 
vrolijke vrienden , maar ; remolie in de motor :+ :+ :+ verklaar U nader .

btw ik geef E 7 voor een liter motorolie [ castrol ?? ]
remolie en remreiniger geef ik nul komma nul euri's voor


weet je wat...gooi der maar een slotje op.

Wat een #@!#$ hier tegenwoordig...iedereen maar opmerkingen ....vind het wel best..

ik ga paaseiëren zoeken..


SLOTJE!!!!!!!!!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan