Remolie vv: wat doe ik verkeerd

MrHawkeye

MF veteraan
9 mei 2002
49.353
14
Beste ervaren motorrijders,

Nu heb ik na 23 jaar weer eens mijn remolie vervangen maar hij voelt nog steeds sponzig.

Weet iemand wat ik hier aan moet doen?

Als remolie heb ik "Advance dot5 olive" gebruikt een nieuw merk van Shell.

Met de injectiespuit heb ik het van onderen naar boven gespoten maar volgens mij is de motor nu zwanger want het helpt geen zier en de motor rookt als een bezetene.


Iemand een tip? want ik zit echt omhoog.
 
remolie ipv motorolie? lijkt niet echt op kennis van je motor...


Waar moet dat in dan ..ik heb een draaidoppie ad zijkant vd motor losgehaald en daar die dot 5 advance ingegooid.

Is da niet goed dan? hij rookt wel een beetje als ik hem start en dr spuiten allemaal zwarte straaltjes uit die leidigen waar ik met die injectiespuit zat...


of moet ik dikkere remolie gebruiken?
 
Hawk, heb je nu met je spuit allemaal gaatjes lopen boren..... B| B| B| B|


Moest toch die remolie in die leiding krijgen en ik las dat het met een injectiespuit moest.


Maar ik snap dr echt niks van krijg die naald amper door die dikke met zwart stof beklede leiding heen..je moet echt veel kracht zetten tis wel gelukt maar ik heb zeker 30 naalden gebroken. :( B|
 
Ik had trouwens mijn motor gestart en nu komt eruit mijn remleidingen allemaal zwarte smurrie.

Is dat in het kader van integratie?

_O- _O-

Okay ,remolie vervangen en de motor rookt als een bezetene zeg je :?

Ben je nou serieus of zit je de zaak weer te stangen :+

MAC D zit hier namelijk behalve kapot te gaan van et lachen echt te twijfelen of je serieus bezig bent _O-
 
_O- _O-

Okay ,remolie vervangen en de motor rookt als eem bezetene zeg je :?

Ben je nou serieus of zit je de zaak weer te stangen :+

MAC D zit hier namelijk behalve kapot te gaan van et lachen echt te twijfelen of je serieus bezig bent _O-


Doe ff normaal man...mn hele garage is zwart en ik ben desperate ...en morgen moet ik weer rijden...waar zit dat fucking kijkglasie voor je remolie...beneden toch??? bij dat motorblok?
 
Heb jij wel eens een mummie port zien drinken?

Alsof je in een vergiet bramen zit te persen...kreng neemt alle vocht op.



Maar kan jij me niet ff helpen bakkie...ik ben desperate..
 
Doe ff normaal man...mn hele garage is zwart en ik ben desperate ...en morgen moet ik weer rijden...waar zit dat fucking kijkglasie voor je remolie...beneden toch??? bij dat motorblok?

:N

Eerste hulp bij sleutelproblemen :
Pak de handleiding en zoek het hoofdstuk waar staat wat je wilt doen en lees dit goed door :Y

If nothing else works ,use the manual :9

Tweede hulp bij sleutelproblemen :
Gebruik een grotere hamer })
Het verlost je niet van je probleem ,maar het lucht wel op O-)

waarom heeft MAC D zo'n wazig vermoeden dat ie erin getrapt is B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan