Remote Controled Bikes, waar te koop?

ben al een tijdje opzoek naar een zaak in nederland die die dingen heeft liggen.
sommige hebben wel de ducati van thunder tiger liggen, maar dat is dan altijd de electro versie.
Verder is er wel een Duitse site die ze vrijwel allemaal verkoopt. incluis allerlei toebehoren. maar ik zoek liever even door tot ik een nederlandse leverancier heb. (heb wel een zaakje gevonden dat bereid is om uit te zoeken of hij ze ergens kan krijgen)
maar is idd wel een idee om een inkoop actie te organiseren :)
 
ben al een tijdje opzoek naar een zaak in nederland die die dingen heeft liggen.
sommige hebben wel de ducati van thunder tiger liggen, maar dat is dan altijd de electro versie.
Verder is er wel een Duitse site die ze vrijwel allemaal verkoopt. incluis allerlei toebehoren. maar ik zoek liever even door tot ik een nederlandse leverancier heb. (heb wel een zaakje gevonden dat bereid is om uit te zoeken of hij ze ergens kan krijgen)
maar is idd wel een idee om een inkoop actie te organiseren :)

:Y :Y :Y
 
In 'tzelfde rijtje staat ook nog een filmpie met een R1. Fantastisch! Zelfs wheelies lukken met dat ding. :} *O* *O* *O*
 
De R/C 999 van thunder tiger (electro versie, hij is er ook in nitro) is sowieso te krijgen bij conrad, en ook nog wel bij een aantal andere, weet zo ff niet meer welke.
zelf wil ik liever een ander merk, ivm kwaliteit van sommige onderdeeltjes, en het feit dat ik graag ook een dubbele schijfrem voor heb, met metalen schijfremmen, in plaats van alleen een achterschijfrem....
en een nitro motortje erin :) :9
voor een review (en commentaar van de 999) kun je hier terecht:
www.rcbikes.com
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan