Rempedaal + diversen voor Honda CBR 600F (PC35, 1999-2000)

Mister B.

MF'er
28 sep 2006
151
0
Hoogblokland
Voor mijn Honda CBR 600F, type PC35 / F4 van 1999 ben ik op zoek naar de volgende onderdelen:
  • Rempedaal
  • Rechter binnenkuipdeel rondom teller (zwart plastic).
  • Stuurgewicht (standaard, zwart)

Het rempedaal is het belangrijkste deel, dan kan ik de motor in ieder geval weer normaal rijdbaar maken. Als iemand iets heeft liggen, stuur me een mailtje, of plaats een reactie in dit topic. Alvast dank voor de reacties :) *O*
 
Hallo,

ik heb nog wel het een en ander liggen alleen helaas niet de delen waar jij om vraagt.
Ik heb nog een kontje, subframe rechter kuipdeel en nog het een en ander aan klein grut.

Ik hoor het wel als je er iets mee kan.
 
Hallo,

ik heb nog wel het een en ander liggen alleen helaas niet de delen waar jij om vraagt.
Ik heb nog een kontje, subframe rechter kuipdeel en nog het een en ander aan klein grut.

Ik hoor het wel als je er iets mee kan.

Bedankt voor je reactie, maar die delen heb ik niet nodig.
 
Ik heb wel een compleet race rem/schakelsetje voor je van een CBR600FS. Deze zal waarschijnlijk ook wel op een 99-00 model passen.
Misschien heb je hier wat aan.
full
 
Voor mijn Honda CBR 600F, type PC35 / F4 van 1999 ben ik op zoek naar de volgende onderdelen:
  • Rempedaal
  • Rechter binnenkuipdeel rondom teller (zwart plastic).
  • Stuurgewicht (standaard, zwart)

Het rempedaal is het belangrijkste deel, dan kan ik de motor in ieder geval weer normaal rijdbaar maken. Als iemand iets heeft liggen, stuur me een mailtje, of plaats een reactie in dit topic. Alvast dank voor de reacties :) *O*
Ik heb ze nog wel voor € 3700,- Krijg je er gratis de rest van de onderdelen + heleboel extra's bij!!! CBR600F PC35 1999 Special
 
Ik heb wel een compleet race rem/schakelsetje voor je van een CBR600FS. Deze zal waarschijnlijk ook wel op een 99-00 model passen.
Misschien heb je hier wat aan.[afbeelding]

Zou op zich niet verkeerd zijn, maar ik wil mijn 600F gewoon met originele onderdelen weer opknappen om hem van het voorjaar te verkopen. Dus ik zoek nog even verder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan