Rempedaal met schetsplaat en stepje

Cubic Rules

Die hard MF'er
25 jul 2007
302
2
BH'sum
Ik heb alleen nog het volgende onderdeel van een Yamaha liggen. Een schetsplaat met het rempedaal en stepje. Het model weet ik helaas niet aangezien ik dit setje gekocht heb om mijn FJ600 te verbeteren. Helaas kon ik deze niet monteren omdat de FJ een andere montageplaat had.
 
Laatst bewerkt:
Remklauw reeds verkocht, alleen nog het rempedaal met schetsplaat en stepje
 
Laatst bewerkt:
foto 3
full
 
Lijkt wel hetzelfde setje wat ik op mijn FZR600R van 1995 had.

Suc6 met verkoop in ieder geval ;)
 
Zou zomaar kunnen. nogmaals ik weet dat hij van een Yamaha afkomt en niet paste op mijn FJ dus het kan goed dat hij op een ieder ander model wel past. In ieder geval bedankt ;)
Oh enne poetsen ben ik niet zo gek op. Ik heb 8 jaar geleden een mooi polijstsetje gekocht en die ligt nog netjes in de schuur. Autoshampoo gaat bij mij ook nooit op. ;)
 
Bedankt voor het schoppie. Leuke stuurmachine die bandit. heb ik ook overwogen te nemen, wie weet komt het er ooit nog van ;)

Heb de remklauw verkocht voor een weggeefprijsje, drink vanavond het restant van de opbrengst op ;)

Nu alleen nog het rempedaal met step en schetsplaat. Voor een kratje Grolsch is'ie van jou ;)
 
Laatst bewerkt:
'Remklauw achter, brembo pomp en pedaal met schetsplaat' > 'Rempedaal met schetsplaat en stepje'
 
Terug
Bovenaan Onderaan