remschijf achter gsxf

Ivan

MF veteraan
22 dec 2003
10.764
580
Mijn vraag is of de achterremschijf van het oude type 600 gelijk is aan die van het oude type 750???

Ben namelijk al behoorlijk lang opzoek (vertik het gewoon om een nieuwe te kopen) maar mn schijf wordt nu enorm slecht en bijna doorschijnend in de diepe groeven hehe.

Nu is die van de 750 bijna niet te krijgen maar van de 600 zijn er genoeg. Wie kan me hier duidelijkheid over te verschaffen??

Ivan

MF veteraan
22 dec 2003
10.764
580
Ik weet niet wat je met "oud" type bedoeld(bouwjaar) maar model '97 is het van de 600 gelijk aan de 750.
met oud type bedoel ik het type van '89-97, het eerste type dus.

wil van de week eens langs de sloop voor een schijfje en zou mooi zijn als die past, van de 600 zijn ze er namelijk genoeg maar van de 750 amper te vinden.

Ivan

MF veteraan
22 dec 2003
10.764
580

Sorry voor eerst niet op je reactie reageren en vervolgens enorm laat. Gebaar wordt echter wel gewaardeerd :)

De eerste site die je aangaf moet ik eens op mn gemak een keer voor gaan zitten, ben niet zo'n internetheld namelijk ;)

De links hierboven; de eerste schijf is net zo beroerd als de mijne, de tweede link kom ik ook niet helemaal uit zo snel. Het typen gaat me vlot af blind met twee vingers maar zoeken kost me veel meer tijd.

Ben inmiddels nog niet bij de sloperij geweest al was ik het wel al een hele tijd van plan. Denk dat ik het beste het terplekke eens goed kan bekijken zowel of ie past als dat ie recht is.

Wil er echt een andere op maar is meer optisch dat functioneel. Deze schijf ziet er niet uit met énorme diepe groeven, de blokken slijten keihard maar remt opzich nog wel aardig en voor de achterkant meer dan genoeg. Ben nu door de tweede set blokken heen in korte tijd en kan dan beter een ander schijfje op de kop tikken i.c.m. nieuwe blokken dan weer in korte tijd de blokken te slijten tezamen met een schijf waar een ieder me op attendeert ;)