REmschijf

H@rdCore

Die hard MF'er
15 jun 2005
325
0
enschede
Hoi

mijn remschijven voor zijn waarschijnlijk kapot als de bussen niet kunnen worden vervangen.. nou is mijn Vraag waar haal ik goedkope remschijfen vandaan ( dealers adviesprijs 200 euro standaard 1 stuk) beetje prijzig:P


Het betreft mijn gsx400r 1991 , welke schijven passen er nog meer op? van een gsx600 ook ofzo?


zeg niet dat ik zelf moet meten:P want heb geen apparatuur om het voorwiel te laten zweven:P


mvg michel
 
Laatst bewerkt:
enige wat je nodig hebt om een voorwiel te laten "zweven" is een zware buurman...........
motor op de middenbok zetten (hoop ik wel voor jou dat een gsx 400r daar over beschikt)
buurman achterop zetten en voorwiel een zwiep geven........
 
die bussen die het REMgedeelte van de schijf vasthouden zonder veel spelling


de deal zegt of je vervangt de bussen.. maar je hebt ook kans dat je schijf kapot is

in de dealers geval zal wel de schijf kapot wezen want hij vroeg 150 euro voor een 2e hands schijfje:|


Wat kost dat ongv. bussen vervangen? of hebben jullie nog een linkje na een leuke site waar ik goedkoop aanschijfen kan komen?
 
die bussen die het REMgedeelte van de schijf vasthouden zonder veel spelling


de deal zegt of je vervangt de bussen.. maar je hebt ook kans dat je schijf kapot is

in de dealers geval zal wel de schijf kapot wezen want hij vroeg 150 euro voor een 2e hands schijfje:|


Wat kost dat ongv. bussen vervangen? of hebben jullie nog een linkje na een leuke site waar ik goedkoop aanschijfen kan komen?

Die €150,- voor een 2e hands schijfje is helaas een vrij normale prijs. -O-
Remschijven zijn nou eenmaal dure dingen.
Maar het zijn ook de belangrijkste onderdelen dus daar kun je beter niet op bezuinigen.
En wat het kost om je bobbins te vervangen weet ik niet maar ik weet wel dat het kan. :Y
 
Laatst bewerkt:
schop omhoog heb nog steeds info nodig ;(
Hadden ze hem in Haarlem niet??
~[edit] ga anders eens kijken op braking.nl, en zoek dan eens schijven voor jouw motortype. je krijgt dan ook een overzichtje op welke typen die schijven ook gemonteerd kunnen worden. dan heb je weer wat meer om te speuren op Ebaai of marktplaats.
 
Laatst bewerkt:
Hadden ze hem in Haarlem niet??
\[edit] ga anders eens kijken op braking.nl, en zoek dan eens schijven voor jouw motortype. je krijgt dan ook een overzichtje op welke typen die schijven ook gemonteerd kunnen worden. dan heb je weer wat meer om te speuren op Ebaai of marktplaats.


Kunnen ze niks over vinde of moet aan mij liggen ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan