Remschijfslot

:)

Altijd wel op slot dus.

Eigenlijk heel simpel...
Nogmaals, als je jezelf gewoon aanleert om altijd alle sloten er op te doen,
dan is het risico dat je er een vergeet af te halen erg klein.
En het risico dat je motor weg is wordt ook iets kleiner, toch?
 
:)

Altijd wel op slot dus.

Eigenlijk heel simpel...
Nogmaals, als je jezelf gewoon aanleert om altijd alle sloten er op te doen,
dan is het risico dat je er een vergeet af te halen erg klein.
En het risico dat je motor weg is wordt ook iets kleiner, toch?


Aanleren of nie, het zal je gegarandeert een keertje gebeuren dat wanneer je een schijfremslot (zonder kabeltje) vergeet doordat je INEENS weg moest, of net met iemand staat te praten en de boel vergeet.

Dus advies, neem een schijfremslot (of ketting), maar neem er ook zo'n reminder kabeltje bij :}

Als et mis gaat, kan 1 je schijf krom zijn (200 euro minimaal), 2 je klauw kapot gaan (ook duur), je spatbord scheuren, je zelf omvallen met de motor doordat je ineens stil staat '( en daaas lullug
 
Mijn vriendin heeft dezelfde motor en heeft dit slot van Kryptonite erop zitten. Het is even oefenen maar onder een bepaalde hoek past het. (trouwens ook bij Molenaar gekocht)
full
 
Mijn vriendin heeft dezelfde motor en heeft dit slot van Kryptonite erop zitten. Het is even oefenen maar onder een bepaalde hoek past het. (trouwens ook bij Molenaar gekocht)
(Afbeelding)
Deze heb ik ook. Ik vind niet dat ie echt past. Het weer veranderd een beetje en opeens gaat ie er bijna niet meer uit. Daarnaast denk ik dat je op termijn je schijf beschadigd :r
 
Ik heb ook hetzelfde slot, maar ik vind ook dat ie er wel erg kl*te op en af gaat. Hij pást inderdaad wel, maar met dit slot ben je met een beetje pech een halve minuut bezig voordat je 'm erdoorheen hebt gekregen.
 
Idd gewoon door je achterste tandwiel heen, alleen effe opletten dat je handen niet telkens smerig maakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan