Remschijven GSX1000 K3 (600/750 K4 and up)

bladezzz

MF veteraan
22 nov 2002
3.304
529
Lakehills TX (USA)
Te koop wegens vervanging voor wat mooiers 8-) 100% recht.
Tegen mij werd verteld dat ze van een K4 af komen maar bij vervangen van de remblokken (4 losse blokjes per klauw ipv 2) kwam ik erachter dat het K3 remklauwen zijn.

Neem aan dat ze ook passen op de K4 want m'n "Frixion-discs" zijn voor een K4 besteld en passen perfect.

IMAG0155.jpg


Vrpr: 100,-
 
Laatst bewerkt:
passen deze schijven op een ouder model 93 97?
is toch zelfde velg gebleve ?

heb wel interesse
Durf ik echt niet te zeggen, deze voorpartij zit op m'n Blade 8-)
Als je maten nodig hebt, kan ik ze wel ff voor je opmeten.

Of iemand anders moet dit uit z'n hoofd weten....
 
welke maten moet ik weten? mijn motor staat bij de motorzaak en kan ik het vragen aan hun?

je bedoelt jou fireblade. ik dacht de schijven afkwamen van gsxr k3?
 
welke maten moet ik weten? mijn motor staat bij de motorzaak en kan ik het vragen aan hun?

je bedoelt jou fireblade. ik dacht de schijven afkwamen van gsxr k3?
Beter vraag je idd even aan iemand die het zeker weet, zonde geld als ze niet passen he..?! Ik kan 't hart opmeten en/of grootte enzz...

Schijven komen van een GSXR, op mijn Blade zit een complete GSXR1000 voorpartij ;)
Hier zitten ze er nog op:
SFFirebladeStreetfighter1.jpg


En heb ze vervangen voor deze:
fighter900a.jpg
 
Laatst bewerkt:
mooi remschijven! mooie motor.
ik kan het beter vragen idd. ik zoek wel andere schijven. ivm dat de oude op en lelijk zijn!
ik ga het even vragen welke diameters ik nodig heb.

maar er is toch weinig veranderd aan de voorwielen van gixxer? lijken bijna allemaal op elkaar!
 
mooi remschijven! mooie motor.
ik kan het beter vragen idd. ik zoek wel andere schijven. ivm dat de oude op en lelijk zijn!
ik ga het even vragen welke diameters ik nodig heb.

maar er is toch weinig veranderd aan de voorwielen van gixxer? lijken bijna allemaal op elkaar!

Ik hoor 't wel ;)

Ik ben heb alleen maar Honda's gehad dus durf echt niet te zeggen wat er veranderd is aan Suzuki-wielen :o
 
hmm zoek er eigenlijk 1je, de mijne heeft ooit remslotje ingezeten, zit een deuk in de ster maar schijf is recht. mss prijs voor 1 schijf?

mooie bike trouwens, komt ie toevallig ook uit Roosendaal
 
hmm zoek er eigenlijk 1je, de mijne heeft ooit remslotje ingezeten, zit een deuk in de ster maar schijf is recht. mss prijs voor 1 schijf?

mooie bike trouwens, komt ie toevallig ook uit Roosendaal
Komt idd uit Roosendaal *D
Liest natuurlijk compleet weg, 1 moet ik ff over nadenken als onderstaande posts niks wordt ;)

Kun je me ff mailen op gixru76 apestaartje gmail punt com?
Done :Y
 
Ah, had m'n oude mailadres er nog in staan. Heb ik gewijzigd. Kun je nog eens proberen?
Gixru76 apestaartje gmail punt com
 
hmm zoek er eigenlijk 1je, de mijne heeft ooit remslotje ingezeten, zit een deuk in de ster maar schijf is recht. mss prijs voor 1 schijf?
Til ik nog even over m'n vakantie heen (15e terug) O-)

Ook even gezocht, passen op alle types (600, 750, 1000) NA 2003, dus niet op de oudere types, die hebben 320mm en deze zijn 300mm :W
 
Laatst bewerkt:
Wou net gaan zeggen:
Dit zijn dezelfde schijven als op de 600 en 750 k4/k5.

Zou er wel ff bijzetten hoe dik ze nog zijn, min dikte is 4.5mm (eerste randje niet mee meten, dat is dikker)
 
Laatst bewerkt:
Wou net gaan zeggen:
Dit zijn dezelfde schijven als op de 600 en 750 k4/k5.

Zou er wel ff bijzetten hoe dik ze nog zijn, min dikte is 4.5mm (eerste randje niet mee meten, dat is dikker)
Moet ik ff meten :Y
Zelf alleen mee gereden van Roosendaal naar huis :9
 
Laatst bewerkt:
'Remschijven GSXR1000 K3' > 'Remschijven GSX1000 K3 (600/750 K4 and up) '
 
Terug
Bovenaan Onderaan