Remschijven S1000rr

NielsVgsr600

Rookie
6 mrt 2019
16
0
Ik ben opzoek naar OEM remschijven voor een s1000rr uit 2018. De remschijven moeten wel recht en trillingsvrij zijn.

Met vriendelijke groet,
 
Kan ze je nieuw (OEM) leveren en komen op 449,00 per set. Levertijd ca 10 dagen ivm vakantieperiode
 
Kan ze je nieuw (OEM) leveren en komen op 449,00 per set. Levertijd ca 10 dagen ivm vakantieperiode
Dat blijf ik dus raar vinden. Volgens mij is OEM Brembo, maar via BMW zijn ze dus 2x zo duur. Waarom zou ik dan OEM kopen?
Gun de dealer zijn omzet, maar dit soort dingen vind ik toch te gek.
 
Dat blijf ik dus raar vinden. Volgens mij is OEM Brembo, maar via BMW zijn ze dus 2x zo duur. Waarom zou ik dan OEM kopen?
Gun de dealer zijn omzet, maar dit soort dingen vind ik toch te gek.
Garages/dealers verdienen niet per se aan de arbeid, maar vooral aan de marge op onderdelen. Als je bij Brezan remschijven voor een auto haalt betaal je als consument ook twee keer zo veel als garagebedrijven die ze daar kopen. Alleen door internet zijn dat soort handelsprijzen nu ook voor ons consumenten bereikbaar.
 
Dat blijf ik dus raar vinden. Volgens mij is OEM Brembo, maar via BMW zijn ze dus 2x zo duur. Waarom zou ik dan OEM kopen?
Gun de dealer zijn omzet, maar dit soort dingen vind ik toch te gek.
Volgens mij komen alleen de Brembo 168B407N2 op een verkoopprijs van 125,00 p.stuk. Dit zijn alleen de schijven zonder het hart en verklaard het in jou ogen hoge prijsverschil. Indien TS op zoek is naar alleen de schijven (remgedeelte) omdat die van hem versleten zijn zou hij ervoor kunnen kiezen alleen deze te vervangen. De Brembo 168B407N2 kan ik overigens leveren voor 99,95 p.stuk maar dat ter zijde ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan