Remschijven vervangen bij een afleverbeurt?

Eerlijk gezegd vind ik remschijven die wel nog 1 heel seizoen meekunnen gewoon versleten.

Wat gaan schijven gemiddeld mee? 70k 80k? Meer?
 
Wat zou de overweging kunnen zijn van een fabrikant om de ene keer een inbus en de andere keer een torx te gebruiken , ook door elkaar aan een voertuig
 
Hmm goede naam?,als hij zo,n goede naam heeft snap ik niet dat je een motor verkoopt met bijna versleten remschijven.
Nou vinden alle motorhandelaren van zichzelf dat ze een goede naam hebben dus dat zegt ook niet alles.
 
Hmm goede naam?,als hij zo,n goede naam heeft snap ik niet dat je een motor verkoopt met bijna versleten remschijven.
Misschien was de prijs er wel naar? Ik zou een remschijf die nog een seizoen mee kan ook liever laten zitten als ik daarmee een mooi bedrag kan besparen. Want waar ligt de grens bij het vervangen van slijtonderdelen bij een occasie?
 
Misschien was de prijs er wel naar? Ik zou een remschijf die nog een seizoen mee kan ook liever laten zitten als ik daarmee een mooi bedrag kan besparen. Want waar ligt de grens bij het vervangen van slijtonderdelen bij een occasie?
Zonder zelf de schijven gezien te hebben blijft het toch raden naar in wat voor staat ze waren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan