Remslot

onze motorboer is heel gelukkig met schijfremsloten 8-)
hele volksstammen vergeten dat ding en gaan op hun bek.
kromme schijf= nieuw kopen € 300,- + valschade.
de schijf losschoeven is twee tellen werk met de makita van de gamma 8-)
dan rijden ze gewoon naar huis op jouw motor.
koop een goed beugelslot en knoop je motor aan de wereld vast, dat kan je ook niet vergeten.
als je een bijzondere motor hebt staat hij met vier man en een paar buizen zo achterin een busje dus dan helpt een alarm ook geen moer.

resume: zware ketting om een lantaarnpaal, heel ouderwets maar heel betrouwbaar.


hee, simpel een slot van xena kopen zit uiteraad een alarm op.
 
hee, simpel een slot van xena kopen zit uiteraad een alarm op.


clapping.gif
thumbup1.gif

:X
 
ik heb een cheap ass schijfremslotje gekregen van een vriendin van me en daar ben ik op dit moment dankbaar voor....

Ik vergeet het nooooooooooiittttt (afgezaagd) maar die ene keer dus wel.

Ik rij weg en *BENG* klink klink... Slot in tweeën. Met een zaklamp mijn remschijf gecontroleerd.. geen spoortje schade.

als dit met een abus was gebeurd was mijn remschijf nagekeken geweest....
 
hee, simpel een slot van xena kopen zit uiteraad een alarm op.
Is dat een alarm om je er aan te herinneren dat je remschijfslot er nog op zit? Zo ja, gaat dat dan gelijktijdig af met het verruineren van je remschijf? Zo niet, sinds wanneer heeft het afgaan van een alarm een beschermende werking tegen diefstal? :? (of is "sociale controle" her-ingevoerd in Nederland }) )
 
Is dat een alarm om je er aan te herinneren dat je remschijfslot er nog op zit? Zo ja, gaat dat dan gelijktijdig af met het verruineren van je remschijf? Zo niet, sinds wanneer heeft het afgaan van een alarm een beschermende werking tegen diefstal? :? (of is "sociale controle" her-ingevoerd in Nederland }) )

ad1. zodra je de motor aanraakt/er op gaat zitten/van de standaard,bok af haalt
ad2. iedereen kijkt toch wel even om als ze een vogeltje kei hard horen fluiten?
en vooral als dat vogeltje in een slot zit. Sociale controle of niet iedereen kijkt wel even. (handig voor daderherkenning).

icon_splat.gif
 
Die (felgekleurde) snoertjes die je van het slot naar het stuur ziet lopen waar zijn die te koop? Ik ben iemand die met enige regelmaat vergeet het slot eraf te halen maar altijd het geluk heeft gehad dat ik de motor een stukje moet duwen voor ik weg kan rijden dus dan loop ik er vanzelf tegenaan., en is er dus ook geen schade.
 
ad1. zodra je de motor aanraakt/er op gaat zitten/van de standaard,bok af haalt
ad2. iedereen kijkt toch wel even om als ze een vogeltje kei hard horen fluiten?
en vooral als dat vogeltje in een slot zit. Sociale controle of niet iedereen kijkt wel even. (handig voor daderherkenning).
waar te koop, en hoe duur
 
nou.. niet echt maar aan de andere kant... een slotje is goedkoper dan een nieuwe remschijf
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan