Remsysteem probleem Honda Shadow VT750 C2

GCO

MF'er
14 mei 2015
49
1
Ik ben de remklauw aan het reviseren. Ik heb de remklauw van de remslang afgehaald want ik heb het idee dat de remolie niet goed door de slang loopt. Nu is mijn vraag: als ik de remklauw niet aan de slang heb, zou het remoliereservoir toch leeg moeten lopen? Of heb ik dat verkeerd. Kan het zijn dat de slang verstopt is geraakt door oude remolie? Volgens mij is dat bij deze motor lang niet vervangen. Alvast bedankt.
 
Heb je ook en heb je niet... Er zijn teveel bepalende factoren...

We hebben al wat remmen gedaan dit jaar en geen twee gaan hetzelfde...

Het bizarste was wel dat we op de GT het reservoirtje er niet opkregen, paste met geen mogelijkheid in de pomp, gewoon een rondje in een rondje...Pomp losgedraaid van het stuur en zuigend passen...
 
Daar heb je gelijk in.

This al een tijdje geleden, en het is inderdaad dunner dan ik in eerste instantie in mijn hersenpan had zitten. 8)7

Voldoor gaf mij trouwens gelijk.

Gelijk krijgen en gelijk hebben zijn 2 verschillende dingen.

Het gaat ook niet om gelijk hebben, het gaat er om dat de TS het juiste advies krijgt.
Als je het niet zeker weet, is het soms beter om je advies voor je te houden.
Of in ieder geval in je post te vermelden dat je het niet zeker weet. ;)
 
Nja, ik zat ook een beetje met mijn gedachten van, ik draai alles eraf. Te beginnen met de remklauw en dan de rempomp met reservoir en leiding.

Als je dan het reservoir leegkiepert en de leiding van de klauw draait komt er niet veel uit.
Of zoiets.
 
Iig weten we, als we horen dat er een met een VT750 door nederland onderweg is en daarbij alle regels, rode lichten, spoorwegovergangen, busstations en kinderspeelplaatsen met hoge snelheid trotseert, negeert en passeert dat de adviezen niet geholpen hebben
 
Ik wil iedereen die mee heeft gedacht bedanken. Het is opgelost. Ik heb alles nog eens goed schoongemaakt en het systeem via de remklauw gevuld. Dat werkt toch echt beter dan via het reservoir. Geen lucht in het systeem. Nogmaals bedankt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan