Remus Grand Prix demper inkorten

jerryt

MF veteraan
14 aug 2005
23.418
57
Goedenavond.
Maatje van mij heeft een Remus Grand Prix demper(met carbon huls) op zijn zrx,willen we wat meer geluid in.(VEEEEL te braaf ;) )Moet anders!Hoor dat hele ding niet als we te rijden zijn.
Meestal is dat de popnagels uitboren en inkorten die zooi.Maar deze heeft geen poppers.Wil graag weten hoe het de rvs eindkapjes vast zitten in de huls of dat er een rvs mantel onder zit?Voordat de flex er in gaat?
Is er iemand die wat info heeft?

b.v.d.

Gr.Gerard
 
zal denk ik wel of gelijmd of geklemd zitten gok ik maar dit is geen gerantie !

evt afzagen waar je hem ingekort wilt hebben en dan van binnenuit bekijken
maken kan toch zo ie zo altijd weer en anders pop je hem als nog als het niet anders is toch

suc6 er mee en post een foto van hoe er er uit ziet (ook hoe het vast zit weten wij ook weer meer)
 
zal denk ik wel of gelijmd of geklemd zitten gok ik maar dit is geen gerantie !

evt afzagen waar je hem ingekort wilt hebben en dan van binnenuit bekijken
maken kan toch zo ie zo altijd weer en anders pop je hem als nog als het niet anders is toch

suc6 er mee en post een foto van hoe er er uit ziet (ook hoe het vast zit weten wij ook weer meer)

Zit niet gelijmt nee,de carbonhuls ligt er los op,vraag me dus af hoe ze die omheen gekregen hebben als er wel een rvs mantel onderzit.
 
Een piccie en een kickie. :W

De beste man heeft net 150 km achter mijn Triple met not street legal demper aan gereden en heeft besloten dat die van hem toch echt wat meer sound moet hebben.
full
 
}) }) ik zou zeggen de zaag erin }) })

Ja,kijk,op deze tips zitten we nu niet op de wachten.Wel op een mooie tekening/foto hoe het spul er van binnen uit ziet.Kan een boel lassen maar carbon lukt nog niet.
Klerepoppetjes!

(Kan trouwens geen info vinden over deze demper.)
 
Laatst bewerkt:
die achterste dop is toch niet van carbon... je slijpt 'm door waar je 'm wilt hebben en het binnenwerk is altijd zo te maken dat je die achterste dop weer in die carbon huls kunt schuiven toch? dan kun je 'm altijd weer lijmen/poppen.....
 
die achterste dop is toch niet van carbon... je slijpt 'm door waar je 'm wilt hebben en het binnenwerk is altijd zo te maken dat je die achterste dop weer in die carbon huls kunt schuiven toch? dan kun je 'm altijd weer lijmen/poppen.....

Heb mijn twijfels dat dat een losse rvs dop is omdat de carbonhuls er wat los op ligt.Als je op de carbonhuls drukt bij de eind(dop?)dan zit daar wat ruimte tussen.
Van de andere kant,hoe hebben ze ooit de carbonhuls erop gekregen want hij is uit 1 stuk en word opgesloten door die 2 rvs stuikranden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan