remus innovation

hamul

MF'er
5 jul 2002
239
0
in de buurt van zwolle
ik ben sinds 2 dagen de zeer trotse eigenaar van een fireblade type 96.
Nu zit hier een remus innovation demper op die van mij wel wat meer kabaal mag maken. Via de remus dealer kreeg ik via de mail de reactie dat aanpassen niet mogelijk is en dat ik beter een andere (remus) demper kan kopen.

Is het mogelijk om een demper op een nette manier wat luidruchtiger te maken??
 
Wat badeend al zei losboren vulling er uithalen en weer netjes dichtmaken.

Moet wel zeggen dat ie dan erg veel kabaal maar zelf heb ik er toen weer een beetje staalwol in gedaan...
 
kies jij altijd de weg met de minste tegenstand?? :Z Ja koop maar een nieuwe hoor , kost je maar rond de 400...terwijl je maar 6 a 7 nieuwe popnagels van bijelkaar 30 cent nodig hebt...en wie zegt hem dat een andere demper wel het gewenste geluid voortbrengt??

Nieuwe popnagels halen, demper op de popnagels aan een kant doorboren, isolatiespul eruit halen naar wens,kapje erweer opdrukken starten en luisteren, nog niet een mooi geluid?? meer wol eruit halen of erin doen...net zo lang tot het geluid goed is..daarna nieuwe popnagels erin...klaar

half uurtje bezig
 
Laatst bewerkt:
Ik heb t bij mijn BOS demper ook gedaan... :9~
Gewoon de popnagels doorboren, daarna de geperforeerde buis in de demper voor een groot deel afplakken (hoe meer je afplakt hoe meer geluid)
toen heb ik een deel ( de helft) van de wol teruggestopt en met ijzerdraad aangetrokken voor nog minder demping *D
toen alles weer inelkaar en vastgepopt...
terugschroeven en :] :}
lkkre sound mja de buren.........
 
Terug
Bovenaan Onderaan