remus sound?

VlammeR

MF veteraan
15 mei 2002
2.251
0
Eindhoven
even een snel vraagje, hoe klinkt de remus (revolution) in vergelijking met een hotcam? er zijn namelijk al zo veel hotcams, en ik dacht dat die remus dempertjes net iets zwaarder klonken...
plus dat ze erg mooi zijn!!
 
Heb zelf op m'n H-D, eigenbouw Remus dempers en dat klinkt inderdaad heel erg mooi diep en hogere toeren (op een H-D.. 8-) ..) dan brult 'tie als een leeuw :} .....maar ja, dat zijn dan ook eigenbouw :9 gemaakt van een Remus uitlaat voor een Golf GTI.....

Hier zat je natuurlijk niet op te wachten , maar ik dacht zal het toch ff vermelden.......
 
Had op m'n vorige fiets een Remus Grand Prix race demper. Klonk mooi zwaar bij lage toeren en begon te janken bij hoge toeren. Was ook een van de weinige ovale dempers die echt mooi op die flens pastte.

full
 
Ik heb sinds gisteren een Remus Genesis op mijn GSX-R zitten en dat klinkt ook super hoor! Mag nog niet janken ivm inrijden maar bij lage toeren lekker zwaar geluid en bij wat hoger gaat ie lekker janken en snerpen.. aanrader hoor!

Ik heb trouwens een Alu-Carbon, dat is best apart, zie je niet veel. Is wel de duurste versie maar dat scheelt maar enkele euro-tientjes.

Grtzz HagaSan.

PS. op mijn Golf GTI heb ik ook een Remus demper! 8-)
 
als je wa remus sounds wil horen:

www.remus.at

kijk ff bij sportivity > multimedia, ik geloof dat ze daar 5 motoren laten horen met een vergelijking met de originele dempers remus en remus sport.
R1 / f650 / zx7r(wow) / vtr / duc900
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan