Remvloeistof bijvullen?

***BTR***

MF veteraan
30 mei 2001
1.326
0
Den Hoorn
Ik had van het weekend weer eens een discussie in de kroeg....zal wel door bier komen :) .

Is het niet zo dat je remvloeistof niet bij hoeft te vullen aangezien dit een gesloten cirquit is? Als je peil te laag staat betekend dit toch dat je remblokken aan vervanging toe zijn?
 
Ik had van het weekend weer eens een discussie in de kroeg....zal wel door bier komen :) .

Is het niet zo dat je remvloeistof niet bij hoeft te vullen aangezien dit een gesloten cirquit is? Als je peil te laag staat betekend dit toch dat je remblokken aan vervanging toe zijn?
Klopt.
[off topic]
Welke kroeg ga je naartoe, bij ons praat niemand over motoren, alleen ik, maar dan luisterd er niemand
[off topic]
 
Klopt.
[off topic]
Welke kroeg ga je naartoe, bij ons praat niemand over motoren, alleen ik, maar dan luisterd er niemand
[off topic]

Ligt niet aan de kroeg, ligt aan je vrienden.... In \"mijn\" kroeg wordt over motoren gepraat, maar als ik in een andere kroeg zit ook.. Weer een andere kroeg idem...

[edit]
Als ik 0800-Beert bel staat op de display van mijn mobiel: \"Ongeldig nummer\" ;) (en ik wou je nog wel een R6 aanbieden)
[/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
gekker nog, remvloeistofpeil stijgt. Remvloeistof is sterk hygroscopisch, zo sterk zelf dat waterdamp het remvloeistof circuit binnenkomt door slangen en langs o-ringen. En als de remblokken niet slijten (dus niet gebruikt worden) dan stijgt het vloeistofpeil omdat er steeds meer water in het system komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan