Renault Master camper-bus ter overname

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maarten750R

Die hard MF'er
16 apr 2012
563
0
In verband met langdurig militaire plaatsing in het buitenland, ter overname aangeboden: Renault Master camper-bus.

Kopen met euro's is altijd een optie (6000), maar het heeft mijn voorkeur om de camper te ruilen tegen een adventure dual-sport motorfiets.

Enkele specificaties:
- Bouwjaar 2003, 337.000 km, originele motor
- Camper kenteken, 600 euro belasting / jaar
- 2x 110ah accu + 1500 watt 220v omvormer
- 4x Renault Espace stoel (180 graden draaibaar), 5 pers op kenteken
- Cruise control, Parrot bluetooth, navigatie Europa
- Keukenblok, gasfornuis, klaptafel, 2 slaapplaatsen
- 4x Michelin Agilis (5mm) + 4x Continental all-season (nieuw)

- Renault dealer onderhouden, veel nieuwe delen oa:
- fusee kogels, wiellagers, rem schijven
- radiateur, olie koeler
- aandrijfassen, koppeling
- startmotor, dynamo, distributie riem
- handremkabels, stabilisator rubbers

Gekocht in 2009 als ex bedrijfswagen met 210.000 km, aansluitend omgebouwd en door de RDW laten keuren tot camper. Sindsdien gebruikt als vakantie, circuit, festival, a > b, transport voertuig. Interieur is zelfbouw, simpel, robuust en bijzonder doeltreffend. Mogelijkheid tot slapen van 2 volwassenen op de lattenbodems, 1 persoon plus motor, of in no-time volledig leeg te ruimen voor goederen transport. Camper komt compleet met easy-up (4,5x3m) vouwtent, aluminium rijplaat, matras, tafel, koelbox, gereedschap en een extra set wielen met all-season banden. Voertuig is vrij van problemen, geen lekkages, recent APK gekeurd, alle aankoop keuringen zijn toegestaan.

Overname in verband met militaire plaatsing in het buitenland. Het heeft mijn voorkeur om de camper te ruilen tegen een adventure dual-sport motorfiets. Bijvoorbeeld een BMW GSA, KTM Adventure (R), Triumph Tiger, Yamaha (Super) Tenere of een Honda Africa Twin. Een motorfiets kan ik verschepen naar mijn nieuwe woonadres (USA), een diesel Renault camper helaas niet.

Uiteraard is de bus ook gewoon te koop voor 6000 euro, maar dat is niet het primaire plan.

Aankomende weken ben ik op vakantie met de camper; Normandië (D-day) en Den Helder (vlootdagen) en daarom het contact bij voorkeur via de email: martinus.vanwely@gmail.com

Voel je vrij om extra vragen te stellen, een bezichtiging / proefrit aan te vragen en ik sta open voor interessante suggesties v.w.b. de motorruil. Eventueel bijbetaling is geen enkel probleem, doe me maar een voorstel.

Vriendelijke groet,
Maarten van Wely.

full


full


full


full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan